SR20De Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Lurte på om det er noen som vet hva fargen heter eller hva fargekoden er på denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Januar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Fargekode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Januar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Fargekode?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Jævla pen den der.. Hvem er det som eier den? Men, den har små bremser, som Hf-R sa :) Ellers, noen som vet hvilket eksosanlegg han bruker? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Navnet på eieren står på side 27 i Bilsport 14/15 2002. Fra Kongsvinger, trur eg. sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 jævlig pen farge, men ekke blått litt "oppbrukt" ? bare noe jeg har inntrykk av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by vwgolf2 jævig pen farge, men ekke blått litt "oppbrukt" ? bare noe jeg har inntrykk av... Blått er da ikke oppbrukt..:cool: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Har sett bilen flere ganger på Kongsvinger.. ganske rå lyd i den.. Kanskje jeg skal lete etter han til helga og spørre om fargekoden? ..selvom at dem som har litt spesielle farger sjelden røper det da... Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by LupoB0Y Blått er da ikke oppbrukt..:cool: :D hehene.. ikke? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by vwgolf2 :D hehene.. ikke? :) Enda ikke sett noen med samme farge som jeg har, håper jeg slipper det også :) Blå er konge farge... Den bilen på bildet her, er jo lilla da.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Jonte Enda ikke sett noen med samme farge som jeg har, håper jeg slipper det også :) Blå er konge farge... Den bilen på bildet her, er jo lilla da.. Bilen er nok blå gitt! ;) Men er sikkert en lilla perlemor effekt eller noe i den... Samme har brodern..hans er mørkere blå...men ser det er lilla skjær i den og om du får rette sol-lyset på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Jonte Enda ikke sett noen med samme farge som jeg har, håper jeg slipper det også :) Blå er konge farge... Den bilen på bildet her, er jo lilla da.. den er nok ikke lilla nei....kanskje ett lilla skjær i den ..muligens.. :D blå er konge men er endel som begynner å få det nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Han som eier den er fra Eidskogen et sted mener jeg, men han kjørte med den i Kongsvinger veldig ofte i sommer. Han har parkert den for vinteren. Brutal lyd i den VR6'ern :) Eh, og bilen er en slags LILLA :) Den ser enda mer 'lilla' ut når man møter den :P Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Eibach Han som eier den er fra Eidskogen et sted mener jeg, men han kjørte med den i Kongsvinger veldig ofte i sommer. Han er fra kongsvinger men jobber på skotterud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Great Henrik :) Bilen er uansett veldig rå. Hørte han kunne selge den om han fikk 90 000 for den. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg