SR20De Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Sitat Originally posted by NissanPrimera Alle primera modellene (ikke P12) har like dempertårn! Jeg har brukt et fra en P11 GT på min!! Men måtte ikke du lage noen ekstra hull ellerno? Eller tar jeg feil? Kanskje det var en annen? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Sitat Originally posted by NissanPrimera Alle primera modellene (ikke P12) har like dempertårn! Jeg har brukt et fra en P11 GT på min!! Det var det eg synst eg hadde snappet opp en plass ja.. At P10 og P11 modellene har samme dim dempertårn framme... Samme hjuloppheng og lignende! Men synst og eg har sitt et bilde av ein primera med noen andre hull en dei 3 "orginale" på dempertårnet.. Mulig dette var bilde av ein GT med orginalt stab. stag! ? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Måtte borre 2 ekstra hull på hver side, ja, og bruke øvre fjærskål fra P11 GT også.... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Det var et stilig luftfilter du hadde på bilen. Hva er det slags? Ligna litt på en jeg så på HKS sin side, men jeg fant ingen som passet til Primera'er. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Sitat Originally posted by NissanPrimera Alle primera modellene (ikke P12) har like dempertårn! Jeg har brukt et fra en P11 GT på min!! Rart siden verksmestern på merkeverkstedet her sa at hans P11 GT stag ikke passet på en P10.. Meget merkelig Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Sitat Originally posted by eGtTurbo Rart siden verksmestern på merkeverkstedet her sa at hans P11 GT stag ikke passet på en P10.. Meget merkelig Kan jo ha noge med at du må bruke P11 gt skåler og borre 4 hull?? Eller hur det var!? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 altså med den måten passer jo nesten alle stag i verden Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Sitat Originally posted by eGtTurbo altså med den måten passer jo nesten alle stag i verden Jaja.. Ikke no overdriving nå!! :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 sveiset et rør som jeg hadde kappet av en gammel DBS mellom tårna på ladan.. funket fint d :cool: Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Gi tilbakemelding på om du bestiller noe av dette da.. jeg er veldig interessert. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg