OLW Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 jager motoren min seg opp på 3-4 tusen rpm når eg slår på kupeviften ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Hørest ut som en elektrisk krøsskløpping!! gå over alleledninger til vifta, og sjå at ikkje det gnisser mot andre ledninger, og sjekk at det ikkje kommer inn vann som legger seg i sikringsboksen din.. koble av ISV,og sjekk om det gir seg. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 ISV que? eg tror egentlig ikke det e krøssing eg tror heller det e nokke kluss med vakum greiene inni der falsk luft eller noe.men kor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 ISV: avlang dings som ligger mellom inn-manifold og ventildekselet. Har en slange som kommer inn på siden fra manifold, og en som går ut på kortenden som går til retur-luft for laderen. På den andre kortenden sitter det en elektrisk koblingsplugg. Ta av denne plug når motoren ikke er i gang, og start den opp, se om bilen er like rar enda. Litt rart at det bare var når vifta gjekk vist det er en vakum- lekasje! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 hmm du sier noe , men eg forstår det ikke helt cluet e at eg har byttet motor og to av de der vakum greien på insuget e plugget men var litt forskjell på dette insuget og det eg hadde.89 motor og 91 motor .og no røk lysene i instrumentet pluss at vindusheisene ikke virker pluss at håndtaket knakk (tappen) inni så det baler på seg for og si det mildt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 om noen kanskje kunne skaffet ett sikring skjem siden mitt e vekk :) =? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 har alle dauet her ??eller noen som kjenner til at bare siste hakket på vindusviskerene virker ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 1. Low beam right 2. Low beam left 3. Number plate lights 4. Elec.Brake servo, rear wiper and ABS 5. Windscreen wipers and washers 6. Blower 7. Tail and side lights right 8. Tail and side lights left 9. Rear window heating 10. Fog lights 11. High beam left 12. High beam right 13. Horn 14. Reversing lights 15. Carburetor 16. Warning-lamps 17. Turn signals 18. Elec. Fuel pump 19. Radiator fan, Airconditioner 20. Brake lights 21. Interior light, luggage comp. light, clock, cigarette lighter, trailer socket (terminal 54g) 22. Radio Håper dette hjelper deg et stykke på vei. Og er det noen som lurer på hvor de finner disse, så er de under dekselet til sikringene Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 takk skal du ha! men sto ikke noe om vinduene der ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Da er sikringene for disse mest sannsynlig en annen plass, kansje på et av releene bak dekselet på venstre side bak. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Angående vindusviskeren tror jeg det er dårlig kontakt i spaken, ta av dekslet under rattet å sjekk det. Hadde samme problem selv.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 det var releet som var fucket på vindusviskerne . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg