Gå til innhold

meget sliten golf1 søker skjebne bedre enn døden. 1300kr eller høystbydende

Ranger emnet

hfracing

Anbefalte innlegg

har no et heller lite vakkert eksemplar av arten golf 1 stående ved siden av garasjen min. Pga tidsmangel har jeg ikke mulighet å holde denne perlen i stand lengre, ei heller tid å få levert dritten på høggern..

så dette flotte kjøretøyet selges til høystbydene over 1300kr, innen kort tid(til salgs til jeg tilfeldigvis får tid til å kjøre den til de evige landeveier selv)..

bilen starter, og er kjørbar, og har skilt.. bråkete eksos, litt lekkasjer her og der, og "noe" rust. interiøret er faktisk ikke heeeelt herpa.

hmm ja.. lite mer å si . Om noen gidder å hente denna så står den på skedsmokorset(like ved lillestrøm)..

førstemann med mer enn 1300kr får kjøre hjem i denne flotte kjerra... trekker garantert oppmerksomhet..

Harald

tlf: 95032529

innsiden.jpg

front.jpg

bak.jpg

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

profft volfsburg ratt :D

Jeg har en einzer dieselgolf som er helt kjeks stående en halvtime unna om noen til ha pervers 50 hk motor å slippe nedi denna for å få litt fart på den ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

har no et heller lite vakkert eksemplar av arten golf 1 stående ved siden av garasjen min. Pga tidsmangel har jeg ikke mulighet å holde denne perlen i stand lengre, ei heller tid å få levert dritten på høggern..

så dette flotte kjøretøyet selges til høystbydene over 1300kr, innen kort tid(til salgs til jeg tilfeldigvis får tid til å kjøre den til de evige landeveier selv)..

bilen starter, og er kjørbar, og har skilt.. bråkete eksos, litt lekkasjer her og der, og "noe" rust. interiøret er faktisk ikke heeeelt herpa.

hmm ja.. lite mer å si . Om noen gidder å hente denna så står den på skedsmokorset(like ved lillestrøm)..

førstemann med mer enn 1300kr får kjøre hjem i denne flotte kjerra... trekker garantert oppmerksomhet..

Harald

tlf: 95032529

innsiden.jpg

front.jpg

bak.jpg

hvor langt har den gått?

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, kan like godt svare her for alle de som svarte på pm(var faktisk noen)

bilen skal på eu kontroll i februar. blir en kostbar affære å få den igjennom der..

hmm..er det vinterdekk på den da?tror kanskje jeg henter den ikveld om jeg skaffer penger..får egentlig ikke lønn før torsdag..må låne av mamma..hmm..funker varme apparatet?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette smykket av en bil har nå funnet en ny eier.. håper den nye eieren behandler kjerra like bra som meg.. :)

Kom meg hjem nå Harald, ingen problemer :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

Skal vedde for at denne golfen din har bedre driftsikkerhet enn mustangen din hehe :eek:

slemming :(

hehe...neida, når toppene blir fikset på stangen så skal du se holdbarehet vettu :D

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Denne du ble stoppet i teknisk med?

jupp....det var utrolig snille da, fikk mangel på potta og lys ;)

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider