eGtTurbo Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 De som er interesert i å melde seg på oppkjøp av tårnstag til P10 (90-96) si ifra her. Er nok mulig å få litt rabatt hvis man blir mange nok. Men siden prisen er kun 650 kr før norske avgifter blir det uansett veldig billig http://www.nissanturbo.dk/kobogsalg.htm Kjøpere: - eGtTurbo - SR20De Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 er tårnene så forskjellige på P10 og P11 (P11-144) i fronten ?? :( Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 ja Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by eGtTurbo ja Lyst og utdype det litt?? Er det tårnfestene som er heelt forskjelligt.. Vinkelen på staget? Vinkelen på tårn festene når dei er montert? Bredden/lengden på staget? osv osv? Takker vist du gidder og svare! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 har ikke studert 144 men det er forskjell på boltmønsteret iallefall.. Sannsynligvis også bredden.. P10 passer iallefall ikke på P11... Kan derimot ringe dansken og høre om han skaffer til din også :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by eGtTurbo har ikke studert 144 men det er forskjell på boltmønsteret iallefall.. Sannsynligvis også bredden.. P10 passer iallefall ikke på P11... Kan derimot ringe dansken og høre om han skaffer til din også :) Vist du kan hoste opp samme prisen.. så er eg veldigt intresert! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Er dette plugn play.. altså ikke borre noe hull...? Om det er det, og prisen ikke går så mye over det som sto der er jeg også interessert ! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 skal være plugg and play ja Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn O Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 hallo. jeg har send en mail til han i nisssanturbo.dk fo en stund siden. og han sa: Gældende for alle tårnstivere til P10+P11 er at midterstykket (tværstiveren) skal kortes ca. 2cm af i begge ender – den er slet og ret for lang. Monteringen på tårnene passer som de skal, det er kun tværstiveren der er lidt for lang. Årsagen til de ikke bare passer 100% er at de både kan bruges til P10+P11, Maxima, den amerikanske Nissan Altima og en række Infiniti modeller (det amerikanske mærke for Nissan), derfor er tværstiveren lidt for lang. Med venlig hilsen Per Müller Nissanturbo.dk Siter nissan primera p11 1.6 i 16v senket 35-40mm. lippe forran. sideskjørt. lyktespoiler. 7x17 alu med 205/40-17 dekk. Stereo: kicker 6.5" frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Ikke no problem for min del!! Men håper jo fremdeles at flere vil vere med. men så lenge det blir rundt 1 tusenlapp.. så er eg med! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Betyr dette at det må kuttes og sveises.. eller er det bare å kutte å dytte inn i eventuelle fester på enden? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Må nok bare kuttes..! Det er antagligvis bolter som står i begge sidene på staget, disse må muligens også kuttes, da hulla i staget muligens ikkje blir dypt nok etter og ha kortet ned ca 2 cm på hver side...!? Det er vertfall det eg ser for meg at må gjøres.! Var det bilder av dette staget? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Ikke så bra bilde men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by Moldvarp Må nok bare kuttes..! Det er antagligvis bolter som står i begge sidene på staget, disse må muligens også kuttes, da hulla i staget muligens ikkje blir dypt nok etter og ha kortet ned ca 2 cm på hver side...!? Det er vertfall det eg ser for meg at må gjøres.! Var det bilder av dette staget? ehm, han skulle bestille opp stag til både P10, P11 og P11-144 .. blir ikk no tilpassning da vettu Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by SR20De Ikke så bra bilde men... Jo.. såg det bildet på den siden egt... postet helt først.. Men lurte på om det var akkuratt den modellen, eller om det bildet bare var for illustrasjonen sin del!? Vist det er den, så er det jo tips og lignende på hvordan du modder staget på G20.net .. Bare så det er sagt! :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg