Gå til innhold

Mini Gruppekjøp på tårnstag !

eGtTurbo

Anbefalte innlegg

Originally posted by eGtTurbo

ehm, han skulle bestille opp stag til både P10, P11 og P11-144 .. blir ikk no tilpassning da vettu

Hva er det eg syter for da!??? *hehe*

ble litt kasta av kurs fra tråden til Glenn O... ;)

Har du no info om pris også? Blir det omlag det samme for alle modellene?

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Moldvarp

Hva blir det til??

Eg er veldig sugen på dette her nå!!

- eGtTurbo - P10

- SR20De - P10

- Partypulp - P10

- Primera SI - P11

- Moldvarp - P11-144

??? Legg dere til (eller trekk dere i fra) ???

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by awt

Gjør egentlig dette underverker?

Og er det bolt-on, eller er er det mer som gjøres? Isåfall, hva?

Sånn som eGtTurbo sier, så er det "bolt-on".. trenger bare 13 fastnøkkel og kanskje ein skifenøkkel middels størrelse (ca 8 eller 10" kanskje?) for å stramme opp selve staget..

Ikkje siter meg på dei størrelsene for d, i tilfellet eg husker fra feil bil! ;)

Og om det gjør underverker? Det må nesten ein som har et slikt stag svare på, eventuellt så kan du jo surfe litt på g20.net..

Men tror sånn "performance" messigt, at antirulle stag under bilen er no som er bedre og bruke penger på..!

Stab.stag i motorrommet ser bra ut for d, skikkelig "bling bling" faktor! hehehe! :D

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier ikke å anbefale øvre stag på biler generellt sett. Har prøvd mange biler med og uten stag og det er ikke merkbar forskjell. Selv ikke på ACR.

Men på primera derimot er det høyst nødvendig og derfor bruker jeg penger på det. Tårene er som gele, spesiellt på P10...

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider