Gå til innhold

Du vet du er en riceboy når...

Ranger emnet

Efini

Anbefalte innlegg

Du vet du er en riceboy (eller girl) når..

..eksospotta er større en diameteren på hodet ditt.

..du bryter sammen i gråt når butikkene er utsolgt for "TypeR Performance" klistermerker.

..dekka og felgene dine er større enn hjulbrønnene.

..bakspoileren din er så stor at den lokale flyplassen bøtlegger deg for å lande uten klarering fra tårnet.

..den samme flyplassen klarerer deg for take off.

..alle linsene på bilen din er hvite.

..naboene lurer på hvem som klipper plena klokka 2 om natta når du kommer hjem fra date.

..du kjøper en bil til 60.000, koster på den 150.000 og ikke forstår hvorfor ingen vil gi 80.000 for den.

..du får fartsbot når du bare ventet på grønt lys.

..du har en "Powered by Acura" frontrute streamer.

..en helt tydelig kan se ditt enorme 180mm eksosanlegg gå inn på det originale 50mm anlegget.

..du kjøper enorme, åpne felger fordi du tror at folk faktisk VIL se de ørsmå bremseskivene dine.

..du hører noen nevne "forced induction" og du lurer på hvor du kan få tak i det klistermerket.

..du tror å bruke NOS i din originale motor er en god og billig investering.

..du har en bil med glimrende sikt bakover, men ser ikke en dritt på grunn av spoileren.

..du tar i mot utfordringen fra typen med Camaroen eller Mustangen bare om han kobler fra 4 tennplugger. Og da snakker vi V6.

..baklysa dine har mer hvitt glass en hovedlysa.

..klistermerka faktisk tar mer plass på bilen enn lakken gjør.

..du har mer enn 2 merker/klistermerker som ikke har noe som helst med bilen å gjøre.

..den kombinerte vekten av bakspoileren og sub boksen ødelegger kjøreegenskapene.

..NOS knappen på rattet faktisk ikke er koblet opp til noe.

..stereoen er kraftigere enn motoren.

..bilen din har mer neonlys enn hovedgata i Las Vegas.

..frontspoileren din har et gapende luftinntak, men faktisk ingenting innenfor som trenger luft.

..bilen din har dårligere kjøreegenskaper enn originalt på grunn av sinnsyk senking og vekten av alt ekstrautstyret.

..du cruiser rundt i 80km/t i andregiret bare for at alle skal høre eksosanlegget ditt.

..du girer ned 2 gir for å kjøre forbi skolebussen.

..du likevel ikke kommer deg forbi bussen.

..du kan gjenkjenne alle biler på baklysa, fordi det er alt du får se av dem.

..din Civic "Type R" ikke greier mer enn 160km/h

..du tror at neonlys vil se kult ut når du cruiser rundt i det mektige 150 hesterkrefters beistet ditt.

..du investerer i hjulkapsler med "påmonterte" drillede bremseskiver.

Noen flere??

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

haahahaha

bare vent...!

de kommer til norge og.. jeg har kansje sett 5-6 rica hondar...hehe

ja, jeg bodde i San Jose området inntil august ifjor, skal love deg at det var mye rice-boys der...

Stort sett "fjortiser", og med mere kjøpekraft enn vurderingsevne... men også de med mindre penger og eldre bil hadde minimum et "rice-boy" innslag på bilen..

Noe av det styggeste jeg så var en eldre original Honda accord med en skikkelig stygg "full race" aluminiumsvinge skrudd bakpå bagasjelokket.. Først trodde jeg at noen ev de riktig stygge bilene var satt sammen bare for moro skyld, men det virket egentlig som om at de synes det var fint..

Masse plastikk og stooore luftinntak og felger.... men de kunne ikke kjøre fortere enn 50-60mph på freewayen da bilene var senket og ombygd med total mangel på vurderingsevne når det gjelder funksjonalitet.. og det var jo endel av disse bilene som ble kjørt daglig.

Det er litt ujevn asfalt utenfor der jeg bor nå, og siden det er en innfartsvei og også en snuplass for alle rånerene lengre bort i gata... så ser jeg mye rart som kjører forbi.

Ikke så mye japs ennå, for det meste er det oppstæsja golfer, bmw'er og en merce pluss noen amcars..

Artig å se på når bilene "spretter" bortover gata som følge av senking og stivere fjærer...

hehe, nå har jeg vel tråkket noen her på tærne...

:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ??? Hva er det som er gæli med litt neonlys nå da??? hehe

Å jeg som tenkte jeg skulle invistere i det *sukk*

Å klistremerke?? Seffølgelig skal det stå i fronten hva du kjører :)

Om det er Ford eller Honda eller hvilket cd spiller du har...hehe

Å enhver råner med selvrespekt skal seffølgelig ha en diger sub og en enorm vinge bak, aller helst laksetrapp og gardiner og skjørt og hva det nå heter... Så skal man ligge å kjøre, så gjelder det å vite om alle rånerutene (ergo der det står mest smårips opplina) å for all del husk WONDERBAUM (helst en i hver farge)

Dessuten dear Efini wannabe riceboy, så må jeg gire ned i 2 for å kjøre forbi bussen, det og 1 er de eneste girene som fortsatt fungerer noen lunde ;) (Gid jeg hadde min nye kløtsj montert)

lol så håper jeg alle skjønner min hærlige sans for ironi lol

MVH WannabeRiceBabe :op

Efini, e ska faktisk kjøp å sætt på ett Honda klistremerke i fronten no ass ;) Seriøst, e kødde ikkje, det e heilt saint... *må ha, vil ha*

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...