Gå til innhold

Opel Corsa 16v WorldCup

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Som sikkert noen har fått med seg så er jeg på utkikk etter en mindre bil så jeg har et par spørsmål ang. Corsa'n..

-Er det 1.8 l motor som står i disse?

-16v er jo GTI så hvor mye koster det for en 18 åring og forsikre en sånn? Noen som vet?

-Noen som vet om en til salgs til en fornufig pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, du planlegger virkelig å kvitte deg med bensinslukeren du? Trist :P

Uansett, forsikring kan du jo sjekke ut på http://www.if.no, http://www.nor.no & http://www.aktiv24.no...

Pleier som regel å være dumt dyrt. Tilbudene du får online er også alltid de dyreste alternativene, alltid billigere om du tar en kjapp telefon rundt til selskapene.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vist 1.6 l...

Er litt sugen på en liten Corsa med 109 hk lixom, går nok særiøst unna da.. Men det er jo uaktuelt med delkasko på 20000 i året!

El-LoCo: Ja, får jeg rette prisen så ryker den men lover deg at det kommer jeg til og angre på etterpå! Blir trist bare av og tenke på det.. Merkelig hvor glad du kan bli i bilene dine egentlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by le0n

Ja det er vist 1.6 l...

Er litt sugen på en liten Corsa med 109 hk lixom, går nok særiøst unna da.. Men det er jo uaktuelt med delkasko på 20000 i året!

Vel. Nå var du ute etter å spare bensinpenger? :)

Da nytter det ikke å kjøpe deg en bil som er "sportslig", som f.eks en liten Corsa med 109hk. Da blir du å kjøre mye gris og da går det bensin ganske fort uansett.

Merker det med Golfen. Kan bruke 300 kroner i dagen i bensin om jeg kjører mye, for jeg klarer ikke la være å kjøre gris.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Vel. Nå var du ute etter å spare bensinpenger? :)

Da nytter det ikke å kjøpe deg en bil som er "sportslig", som f.eks en liten Corsa med 109hk. Da blir du å kjøre mye gris og da går det bensin ganske fort uansett.

Merker det med Golfen. Kan bruke 300 kroner i dagen i bensin om jeg kjører mye, for jeg klarer ikke la være å kjøre gris.

Du har et poeng, men jeg kjører ikke så mye gris at det gjør noe...

Har lånt flere småspreke biler det siste året, men liker ikke og kjøre så voldsomt.. Tror ikke jeg kjører mer gris med en corsa en med volvoen så da sier det jo seg selv at det blir billigere...

Dessuten er det stort sett langkjøring på dårlige veier jeg kjører så da er det mye og spare på det..

Men ser poenget ditt :) Men daamm da, du må kjøre mye... Kjører vekk 300 kr på VOLVOEN på ca 5 dager jeg, og jeg kjører et par mil ++ om dagen jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ser poenget ditt :) Men daamm da, du må kjøre mye... Kjører vekk 300 kr på VOLVOEN på ca 5 dager jeg, og jeg kjører et par mil ++ om dagen jeg og!

Kjører? KJØRTE mye :)

men, blir kjøring nå ja.. og da blir det faen meg kjøring. MEN, ikke så mye fort kjøring, mere brekksladd osv i smågater..

skal ha lappen nå.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Kjører? KJØRTE mye :)

men, blir kjøring nå ja.. og da blir det faen meg kjøring. MEN, ikke så mye fort kjøring, mere brekksladd osv i smågater..

skal ha lappen nå.

Hehe, stemmer det.. Tenkte ikke på at du sto uten lappen!

Men får håpe du får den igjen snart da, kjipern og være uten når du først har hatt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stemmer det.. Tenkte ikke på at du sto uten lappen!

Men får håpe du får den igjen snart da, kjipern og være uten når du først har hatt den :)

Jeg venta 18 år, 1mnd og 2 dager før jeg fikk den for første gang da.

Hadde den 3 :)

Og har ventet 5 nå, akkurat 1 mnd igjen til jeg kan begynne å ta den igjen. Mørkekjøring må taes, Teorieksamen og Oppkjøring.

Så er vel 1 og 1/2 mnd igjen :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vist 1.6 l...

El-LoCo: Ja, får jeg rette prisen så ryker den men lover deg at det kommer jeg til og angre på etterpå! Blir trist bare av og tenke på det.. Merkelig hvor glad du kan bli i bilene dine egentlig :(

Kan jo evt sjekke priser o.l på polo 16V

omtrent samme ytelsene på den også har den ikke GTI bakpå så da er forsikringen billigere..

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kiv_tuning

Polo 16v, er det ikke mer en 90hk i. Å etter hva jeg husker veier corsan, mindre... Har egentlig en slik til salgs, men har ikke fått riktig bud ennå...

Å, til salgs.. Hmm.. Polo eller Corsa?

Sleng ut et bilde og sånn da og en pris... ER på leting etter noe sånt lixom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider