tur8o_golf Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 har fått meg et dig. speedmeter i dag det jeg lurte på er det bare til og plug and play????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by tur8o_golf har fått meg et dig. speedmeter i dag det jeg lurte på er det bare til og plug and play????? Sikkert lett å svare på:rolleyes: Hva med LITT mer info??? Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 ok skal prøve og fordype meg litt:rolleyes: har fått meg digitale instrumenter til min golf 2 1,6 86 mod.det jeg lurer på er om det er bare til og plugge i eller om jeg må legge up noen nye ledniger????håper det var litt bedre forklart:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Jeg byttet til Digifiz i Golfen jeg hadde.. Er ikke plug'n play nei.. Fikk du ikke med ledningsnettet til Digifizen???? Jeg byttet ut ledningsnettet med det som er til Digifiz. Og deretter ble det bygd om til å passe KR.. Funka fett det... Men bensinmåleren ble ikke riktig. Mest sannsynligvis pga føleren baki tanken ikke var til PL..... Sikkert noen andre som kan utdype dette mer? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Sant som Orph sier vil jeg tro.. er vell også 2 stikk. orginalt på di gamle speedoene, mens på 90 og 91 mod. er det 1 stikk ? tror det er noe i den duren.. så må nok t med noe mod. sikkert Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 blir litt arbeid på deg der, men du, bare si fra om du vil selge det du, så kjøper jeg det av deg!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Mener at ikke alle sensorene er de samme heller...bensinmålesensor, utetemp-sensor, vanntemp-sensor, nivåsensor i ekspansjonstanken..++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 til helvete med hele dritten,fikk med en klyse ledninger og.......... noen som skal kjøpe send pm.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 har sendt deg PM angående det digitale speedometeret tur8o_golf :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Jeg har koblingsskjema... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg