Gå til innhold

Data problemer

Ranger emnet

Sea_West

Anbefalte innlegg

Visste ikke hvor jeg skulle legge denne tråden, så det er bare og flytte på den bare dere informere meg om hvor den har blitt flyttet til.

Jo jeg har fått ett problem med dataen som jeg håpet noen kunne hjelpe meg med.

problemet er at dataen pluttselig bare restarter seg selv det skjedde tredje gangen i dag på to dager nå. og det er jo noe dritt når det skjer når jeg har kommet langt i en nedlasting osv.

kan det ha noen sammenheng med at jeg konverterte hardisken over til en NTFS disk for en eller to uker siden. evt er det neon som vet åssen jeg konverterer tilbake til en vanlig FAT32 eller hva det er????

På forhånd tusen takk

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mabbutt

Det første jeg tenker er: "virus eller varm(t) cpu\hk\hd".

Hør med folket på hardware.no. Denne tråden stenges nok siden det ikke er bilrelatert.

Akkurat det samme jeg tenker... Prøv å eliminer varme i boksen din, oppgrader til nyeste bios, last ned nyeste av drivere (feil drivere kan ha en tendens til å fucke), fjern all spyware, kjør virusscan og en register fix. Da er du godt igang :) Sånn jeg frisker opp maskiner som er sløve og trege etter at de har blitt proppa full med dritt\er ustabile\eller generelt fucker.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C_West

Visste ikke hvor jeg skulle legge denne tråden, så det er bare og flytte på den bare dere informere meg om hvor den har blitt flyttet til.

Jo jeg har fått ett problem med dataen som jeg håpet noen kunne hjelpe meg med.

problemet er at dataen pluttselig bare restarter seg selv det skjedde tredje gangen i dag på to dager nå. og det er jo noe dritt når det skjer når jeg har kommet langt i en nedlasting osv.

kan det ha noen sammenheng med at jeg konverterte hardisken over til en NTFS disk for en eller to uker siden. evt er det neon som vet åssen jeg konverterer tilbake til en vanlig FAT32 eller hva det er????

På forhånd tusen takk

Bare ta det med deg videre..man lærer ved å feile :) Har ihvertfall jeg gjort i mange år. NTFS er bare for mennesker som tror det gir så mye mer beskyttelse eller hva nå enn jeg kan kalle det. FAT32 holder mer enn godt nok. :)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider