Gå til innhold

P4 1.6 Ghz PC med skjerm selges

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Dette er en av maskinene fra spille konkurransen på The Gathering i fjor. Rå maskin.

 

Pentium 4 1.6, 256Mb DDRam, 40Gigabyte HD Maxtor Diamond plus 7200 Rpm, Asus Geforce 4 MX 440 m/video ut, Asus P4333Mhz hovedkort, Aopen HQ45 Pro kabinett og power, Creative CR+RW, DVD. Selges med 4 mnd gammel 19" Fujitsu Siemens skjerm, denne alene koster 3000.- ny i dag .

 

Budrunden starter på 6000.-

post-460-13804850742975_thumb.jpg

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonte, Majestet og dalan - hvem faen spurte dere ?? Dette er en tilsalgs annonse og ikke en debatt !!! Dere ikke svare på ALLE annonsene her inne.

 

Maken til arroganse !!

 

Rå maskin peker ikke nødvendigvis til kun EN del av maskinen. Den bruker bla annet DDR PC2700 333Mhz ram på ett 333Mhz bus hovedkort - dette i seg selv gir en meget rask maskin i alle aspekter. Forøvrig kan jeg nevne at det er flere MX kort som er bedre enn kort i G 4 TI serien.

 

Tror faen jeg skal begynne å få ordet respekt tilbake i orboken.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

Jonte, Majestet og dalan - hvem faen spurte dere ?? Dette er en tilsalgs annonse og ikke en debatt !!! Dere ikke svare på ALLE annonsene her inne.

 

Maken til arroganse !!

 

Rå maskin peker ikke nødvendigvis til kun EN del av maskinen. Den bruker bla annet DDR PC2700 333Mhz ram på ett 333Mhz bus hovedkort - dette i seg selv gir en meget rask maskin i alle aspekter. Forøvrig kan jeg nevne at det er flere MX kort som er bedre enn kort i G 4 TI serien.

 

Tror faen jeg skal begynne å få ordet respekt tilbake i orboken.

 

Jeg er klar over alt du sier. Beklager det, men man må vel kunne være litt humoristisk? Det er jo ikke en rå maskin lengere, men greit. Da var vel det før :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

Jonte, Majestet og dalan - hvem faen spurte dere ?? Dette er en tilsalgs annonse og ikke en debatt !!! Dere ikke svare på ALLE annonsene her inne.

 

Maken til arroganse !!

 

Rå maskin peker ikke nødvendigvis til kun EN del av maskinen. Den bruker bla annet DDR PC2700 333Mhz ram på ett 333Mhz bus hovedkort - dette i seg selv gir en meget rask maskin i alle aspekter. Forøvrig kan jeg nevne at det er flere MX kort som er bedre enn kort i G 4 TI serien.

 

Tror faen jeg skal begynne å få ordet respekt tilbake i orboken.

 

Kanskje de snakket om overskriften.. 1,6 Mhz pc er det iallefall lenge siden jeg har sett :rolleyes:

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Jeg er klar over alt du sier. Beklager det, men man må vel kunne være litt humoristisk? Det er jo ikke en rå maskin lengere, men greit. Da var vel det før :)

 

Jonte, jeg eier ikke humor i slik sammenheng. Faktum er at du sprer skepsis blant de som eventuellt måtte ha interesse for å kjøpe nettop mitt produkt ( eller andres ). Det er ingenting i veien med med min maskin. Den er meget bra. Den jobber til og med raskere enn andres P IV 2.0Ghz maskiner simpelthen fordi den har raskere hovedkort og ram. Mange av maskinene som er til salgs i dag er satt sammen feil, det er valgt komponenter som ikke jobber på samme Mhz noe som skaper flaskehalser. Denne maskinen er konfigurert og satt sammen av Asus importøren som anatgeligvis har litt mere greie på dette en deg. Du har absolutt intet grunnlag for ikke å si at det er en rå maskin. 8 mnd siden var den bygget på det aller nyeste som kunne leveres fra Asus. Du stiller i hopen av mennesker som tror at det er 2 ting som teller, CPU Mhz og chip type på grafikkkort. Det er MANGE flere faktorer rundt en chip som definerer dens egenskaper og effektivitet. Jeg kan fortelle deg at bus hastigheten og ram typen som benyttes i min maskin er både to og tre ganger så høy som mange av de 10.000.- maskinene som prakkes på folk i disse dager.

 

Jeg synes du skal begynne å praktisere "tenk,trykk,tal", ikke bare spytte ubegrunnet vrøvl. Dette gjelder forøvrig også alle de andre som kommer med idiot meldinger i andres salgs annonser her på forumet. Dere vet hvem dere er, skjerpings.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår