Mr.Skyline Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Jeg trenger særiøst hjelp nå.. Jeg har den røde jettan jeg har laget topic på. Men idag når jeg kom i bilen var det 3 cm med vann på gulvet bak på begge sider!!!! Har det skjedd til noen andre også? Jeg har misstanke om at det kommer fra bagasjerommet, og det er skummelt for der har jeg forsterkere og subb.. :( Og ene siden med blinklys funker ikke.. Jeg har feilsøket desperat på jakt i flere dager, men det er overledning en eller anna plass! Det blinker på hovedlyset foran og kjørelys bak (svakt..)... Altså; har noen erfaring eller tips om hva jeg kan gjøre for å få den ene siden med blinklys til å funke? Den andre siden funker perfekt, men den ene stygge siden vil ikke blink riktig! Indikatoren for blinklys står bare å lyser... Hva kan være galt, og hva skal jeg gjøre????? ALLE TIPS MOTTAS MED TAKK!!:D Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Høres ut som det kommer inn bakfra på et eller annet vis.. hadde det verrt ved vifta fremme som det engang var i min golf så ville det natulig nok verrt vått framme også. Å for all del, ikke stå med spyler slangen å prøv å finne ut av ting hehe, det kommer kun inn når det regner. Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Jeg har spylt med slange :P Og det kommer inn en del i bagasjerommet.. Men hvordan iall verden komme det til gulvet bak?? Men uansett: det er verre med overledingen!! noen som vet noe?? erfaring?? ingen bilelektrikkere her? :P Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg