Espen|3k Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Fant denne på streetdesign.no for en stund siden, fy faen å rå! Noen som vet noe mere om den? Flere bilder hadde også vært helmaks! http://www.streetdesign.no/images/galleri/1097888269.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Den falt ikke i smak. Ser ut som en Civic. E30 fortjener en bedre skjebne enn å bli påhengt stygge plastkit og dets like. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Tja, likhetene med civic kan jeg ikke akkurat si at jeg finner, personlig så syntes jeg at m3 styling er det feteste til E30. Etter det kommer vel dette, GTS kitet fra Rieger. Den ser temmelig hissig ut med den syntes jeg, likte den. Virker som om den har motor som svarer til stylingen også. Smak og behag, syntes den var feit i hvert fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Slenger inn bildet direkte jeg: Kan ikke si jeg noengang har sett en civic som så sånn ut men ;) Slenger meg også på forespørsel om flere bilder Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Syntes du at E30'ene skal holdes originale når det gjelder styling Øyvind? Tror ikke akkurat at jeg klarer å telle antall E30'r i Norge med GTS styling på to hender. Hvis du mener at de skal styles, hva slags styling syntes du de skal ha da? Jeg har vel sett det som er av styling til disse bilene. I tillegg til GTS og M3 styling, så syntes jeg det bare er styling inspirert av japser, VAG biler (seidl for eksempel) også fangerne ala E46 M3. Hvis man tenker linjer syntes jeg at GTS kitet passer best. Men liker best M3 styling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Kan vel ikke helt si jeg hopper i taket av den E-30'n der. Ser jo rimelig pen ut, alt utenom den ostehøvel-leppa. Den kunne han spart seg for :rolleyes: Det som etter MIN mening passer best på E-30 er M-Tech II. Straite linjer! Ikke noe overstyla plastikkdrit som ikke passer til linjene på bilen! M3 stylinga liker jeg litt også egentlig, men ser heller det forebeholdt for ekte M3'r. Blir for dumt etter min mening. Men skal ikke nekte for at den bilen der var fet! Trydal Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Er ikke dette på bilexpo messen i arenum bergen da? Kan huske den bilen derfra men mener det var i fjor. Hvis jeg erindrer riktig var det en rimelig stor turbo på denne også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Trydal Kan vel ikke helt si jeg hopper i taket av den E-30'n der. Ser jo rimelig pen ut, alt utenom den ostehøvel-leppa. Den kunne han spart seg for :rolleyes: Det som etter MIN mening passer best på E-30 er M-Tech II. Straite linjer! Ikke noe overstyla plastikkdrit som ikke passer til linjene på bilen! M3 stylinga liker jeg litt også egentlig, men ser heller det forebeholdt for ekte M3'r. Blir for dumt etter min mening. Men skal ikke nekte for at den bilen der var fet! Trydal Enig i at han kunne spart seg for "ostehøvel-leppa" :) Og de m3 "gallene" foran dørene. Det passer bare på E46... Kan du si meg forskjellen på mtech styling til E30 og M3 styling? Trodde dette var ganske likt, derfor skrev jeg bare M3 styling, men har sett en del forskjellige varianter av M3 lepper (snakker foran) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by erikk Er ikke dette på bilexpo messen i arenum bergen da? Kan huske den bilen derfra men mener det var i fjor. Hvis jeg erindrer riktig var det en rimelig stor turbo på denne også. Det stemmer. http://www.streetdesign.no/?go=galleri&galleri=20 http://algard-gatebilklubb.net/mambo/index.php?set_albumName=album40&option=com_gallery&Itemid=37&include=view_album.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Espen|3k Enig i at han kunne spart seg for "ostehøvel-leppa" :) Og de m3 "gallene" foran dørene. Det passer bare på E46... Kan du si meg forskjellen på mtech styling til E30 og M3 styling? Trodde dette var ganske likt, derfor skrev jeg bare M3 styling, men har sett en del forskjellige varianter av M3 lepper (snakker foran) Her har du 2 bilder av kjerrer med m-tech styling. Nydelig etter min mening :D M-tech II Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Bare jeg som ikke ser noen bilder? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Espen|3k Bare jeg som ikke ser noen bilder? :P Mine skills med IMG tagen er ikke overdrevne :P Mekka link istedet. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Hehe :D Ja den der var også fet :D Akkurat passe stylet. Finnes det ikke M-tech "1" oxo? Men blei forvirra, for på en E30 M3 annonse fra autodb som jeg så for kanskje en måned sia så sto det at det var M-tech 2 leppe, og den så ikke sånn ut for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Finnes M-tech I også, men disse passer ikke (etter det jeg har hørt) på E-30 av det "nye" karosset (9/87). Lingner en god del på M-tech II, men har noen ulikheter. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 M-tech2 og eventuell M3 styling hvis du har motor er det eneste som skal settes på en E30! Det GTS kittet er stygt! Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg