Gå til innhold

Blinklys problem

Ranger emnet


shibbymann

Anbefalte innlegg

Har sitt i bilen stort sett hele dag og kuka med diverse småting.

Etter å ha brukt altfor lang tid på å bytte speedo lysa (som jeg aldri fikk til å funke btw :mad: ) monterte jeg sammen dasjbordet igjen.

 

Vrir om tenninga og ser at blinlys indikatoren lyser svakt, når jeg blinker til en side så lyser pæra litt sterkere(den blinker ikke) og ingen av blinlysa blinker heller. Kan dette være releèt, er vel ikke så mange andre alternativer er det?

 

Og er blinlysreleèr noe de har inne til enhver tid på feks biltema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sånn på min golf etter bytte av speedo, blinkerne blinket ikke, og lyset lyste konstant, men det ga seg etter en stund. Jeg hadde ikke tid til å se på det da, måtte på jobb, og da jeg skulle hjem fra jobb så funket det igjen.. ingenting er så bra som problemer som løser seg selv ;)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker kjørelysene som normalt?

 

Hos meg så var det dårlig kontakt bak lysbryteren, det resulterte i at kun parklysene kom på og blink-indikatoren lyste konstant.

 

Fikk på plass igjen pinnen som ødela for meg og blink og lys funker utmerket, og nå kan jeg skru på tenningen med blinkhendelen om jeg vil. Vet ikke om det skal være sånn, tysk importert bil. :rolleyes:

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Funker kjørelysene som normalt?

 

Hos meg så var det dårlig kontakt bak lysbryteren, det resulterte i at kun parklysene kom på og blink-indikatoren lyste konstant.

 

Fikk på plass igjen pinnen som ødela for meg og blink og lys funker utmerket, og nå kan jeg skru på tenningen med blinkhendelen om jeg vil. Vet ikke om det skal være sånn, tysk importert bil. :rolleyes:

 

 

Langlys+vindusspyler mens lysbrytern er på... da begynner ting å skje.... :P

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spruCe

Dytter jeg ned blinkerhendelen uten tenning på, så tenner plutselig parklysene seg :)

 

mye off topic her... men... du har ikke automatisk kjørelys har du??

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by steinar

 

har sjekka alle sikringer - dessuten så lyser det grønt for blink på dæshen og jeg får ett klikk når jeg forsøker å blinke. Virker jo som om det er noe strøm der.

 

ehhhm, skal jeg si takk for at du svarte for meg nå eller...? hehe

 

Men får prøve å sjekke bak lysbrytern og litt sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår