0ddis Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Det har seg sånn: Etter å ha tetta en vannlekasje i termostathuset og ha satt i termostaten igjen og fylt på frostvæske på radiator og alt så vil ikke systemet kjøle!? Bilen "koker" (står på rødfeltet på temp.måler) på tomgang Jeg pella ut termostaten igjen og prøvde med fri gjennomgang, nytta ikke det heller, koker!. Noen som vet hva det kan være? Er så og si sikker på at det ikke er vannpumpa, siden den klarer å pumpe vannet gjennom slangene. Men virker som om den møter på mot-trykk? Vi prøvde å slippe ut lufta med luftepluggen på radiatoren, men det hjalp ikke. Termostaten og vannpumpa er nesten utelukket. Det vi har en mistanke om den "skruen" (lufteskrue??) på termostatlokket (den runde skylletuten der du fester innpå slangen). har noe å si i forhold? Det som er så rart er at alt fungerte da vi demonterte det, og vi satte alt NØYE på riktig plass, så jeg forstår ingenting. Jeg har 318i 87 mod. M40 motor. Trydal Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg