Mr_Ford Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 E du 21år og kan ikke det?? hvor har du sove i klasserommet i alle dine år?? notin ? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: ja greit GIDD rakk ned på folk som suger i matte da jævla fjortiss faen!!! jeg suger i matte jeg og.... det er FAEN ikke artig når en jævla "smarting" rakker ned på folk som sliter med matte Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulsen Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 ok ok.. med det samme jeg har matte gutta her :D hva med denne, dette er b oppgaven av den oppgaven jeg ga i går, det var a :) hehe.. Ei jente jogger. Beregn gjennomsnittsfarten når hun: jogger i 20 minutter med farten 4.6m/s, og så går i 20min med farten 1.1m/s :P takk ;) Siter K-G-B KolbotnGateBil Toyota Celica 2.0 GTi 16v 17" 235/40 1000 Migla 175Hk :titties: :titties: :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 regn ut hvor mange sek 20 minutter er. Regn så ut hvor langt hun jogger de første 20min, og så hvor langt hun går de siste 20 min. Da har du strekningen og tida. Så bruker du den fine formelen som står på forrige side... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulsen Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 :D det jeg tenkte også ;) holder på.. takk Siter K-G-B KolbotnGateBil Toyota Celica 2.0 GTi 16v 17" 235/40 1000 Migla 175Hk :titties: :titties: :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 dere har lite å gjøra! FY faen, driver å prøver å setta dekk fast med taper-matte... åh, bruk tida te å jobbe dekk! stakkarær... Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Kanskje vi skulle opprettet en norsktråd også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 ja greit GIDD rakk ned på folk som suger i matte da jævla fjortiss faen!!! jeg suger i matte jeg og.... det er FAEN ikke artig når en jævla "smarting" rakker ned på folk som sliter med matte smarting? kaller dem tapere je! er sikker på at je ska knusa dekk i andre ting enn matte... ska vi ta litt klassisk musikk da?! f.eks hvor mange barn hadde mozart som vokste opp? hva var mozarts egentlige navn, da mener jeg alle fornavn-mellom-etternavn. Ikke vær feige å les no anna sted... dekk som er så smart i matte? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 er sikker på at je ska knusa dekk i andre ting enn matte... Det er vel bedre å kunne regne ut hvor fort man må kjøre i snitt for å rekke neste ferge over fjorden, kontra det å vite alle navnene på en gammel dau fyr? Hvis jeg knuser deg i matte og du knuser meg i navnene til mozart, så er det vel 1-1 da. Uavgjort. edit: Jeg vet forøvrig bare om fornavnet, mellomnavnet og etternavnet til Wolfgang Amadeus Mozart.. Har han flere navn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Kanskje vi skulle opprettet en norsktråd også? DET stemmer jeg også for :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 3 år gammel tråd gutter Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 ja greit GIDD rakk ned på folk som suger i matte da jævla fjortiss faen!!! jeg suger i matte jeg og.... det er FAEN ikke artig når en jævla "smarting" rakker ned på folk som sliter med matte Greit nok det, men kan vi rake ned på en som ikke husker en formel da? Den Strekning/fart/tid trekanten lærer du jo i tredje og bruker til du er ferdig på videregående... DET stemmer jeg også for Mee too! Så lenge det er dialekt du snakker om, jeg er ikke så flink i rettskriving selv... 3 år gammel tråd gutter Ååå, sorry, men svarte bare på di nye innleggene da :blah: Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 3 år gammel tråd gutter Les hele tråden, jenta mi :blah: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg