Gå til innhold

Mini Manta GT/E Prosjekt : )

Ranger emnet

Sea_West

Anbefalte innlegg

Takk skal du ha audifanatic, hehe må innrømme at jeg har lugget litt på latsida i juleferien, men nå er jeg tilbake;)

Har nå pusset ned bilen og lakkert den svart, ble ikke fornøyd med resultatet i det hele tatt, som dere ser på bildet som btw suger noe for J¤#%¤#%........

Men siden det ble noe dritt så har jeg nå betsemt meg for og pusse ned bilen igjen og lakkere den blå, pluss at jeg leter for harde livet etter noen felger og noen ideer til åssan jeg skal få laget en liten frontleppe og sideskjørt, pluss "4" tommer endestuss også kommer:D:D:D

ballekuk.jpg

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by audifanatic

Eneste tipset jeg kan gi deg er å søke litt rundt etter div hobby butikker i utlandet, da disse ofte har ett stort utvalg av felger til 1:24biler osv. Nå veit ikke jeg hva skalaen på bilen din er, men du kan jo også gå til innkjøp av Tamiya eller annet modellbil byggesett og konvertere bremsene og felgene over på mantaen!

Lykke til.

http://www.google.com :)

Søkte på 1:24 wheels og fant en haug med sider der dem selger felger, seter og hele stylingkits i skala 1:24 :)

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 months later...

hmm ja takk for ideen med og søkepå det google greiene får prøve og komme igang litt igjen.

og takk for hyggelige tilbakemeldinger.

Den siste som har skjedd som jeg trur jeg ikke har fått med her er at jeg har lakkert bilen blå. Så nå får jeg lete litt etter felger o.l

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja takk for ideen med og søkepå det google greiene får prøve og komme igang litt igjen.

og takk for hyggelige tilbakemeldinger.

Den siste som har skjedd som jeg trur jeg ikke har fått med her er at jeg har lakkert bilen blå. Så nå får jeg lete litt etter felger o.l

kom med bilder da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger/400 styling til mantab kan du bestille her: www.ulinowak.de

Du kan også bruke 1:24 hjul fra pegasus hobbies, disse:

23" phat daddies

Vantage

På en 1:18 så blir det seendes slik ut:

DSC00046.JPG

de felgene var driiiit fete. noen som har sett noen av de felgene på noen norske sider, blir vel rimelig dyrt og sende det fra usa?

skal prøve og huske og lade batterier så kan jeg prøve og ta noen bilder i morra.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider