Astra Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Dette er vel en bekreftese på diskusjonen som har forgått på Bilforumet tideligere om at Politiet HAR Subaru Impresa.....:rolleyes: Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Astra Dette er vel en bekreftese på diskusjonen som har forgått på Bilforumet tideligere om at Politiet HAR Subaru Impresa.....:rolleyes: Ingen av oss "trøndere" har vel vært i tvil om det? :) (jeg skjønner dog ikke helt hvorfor de har brukt den bilen f.eks til lasermålinger hvor de sitter i bilen, da kunne de nesten like gjerne malt den hvit og blå. om man ser litt godt på den så ser man blålysene også, men jeg må innrømme at de har gjort en god jobb når de har blitt montert - fin bil var det) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Astra Dette er vel en bekreftese på diskusjonen som har forgått på Bilforumet tideligere om at Politiet HAR Subaru Impresa.....:rolleyes: det den diskusjonen gikk på var om de hadde en preza med 400hk.. Det er ingen som nektet for at de hadde Imprezaer. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 måtte bli dem sin gang også... hehehehehehe:D :D :D :D :D :D :D Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by klippo Fatter ikke at noen kan le av at andre kolliderer med personskader som følger av kollisjonen. Noen her må være syke i hodet....:o Helt enig, men jeg har valgt og holde meg unna alle disse diskusjonene for det er jo så jævli dumt og se lese på.. Tenk skulle folk begynt sånn; HAHAHA, en "bil fra forumet" havnet på hodet og det ble personskade... HEHE.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by klippo Fatter ikke at noen kan le av at andre kolliderer med personskader som følger av kollisjonen. Noen her må være syke i hodet....:o beklager... men jeg tror alle her legger ut sine meninger med en liter tone av ironi når det gjelder denne tråder.. mvh Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Hadde dette vært noen av oss: "Livsfarlig dødslekt endte i nesten-tragedie" " 'Streetracing' tar nesten liv igjen" "Leker på glatta med livet som innsats" "Villmannskjøring endte med ulykke" "Mann mistet førerkort etter dødslek som endte i grøfta" Osv osv... Men når det er politiet det er snakk om... "Lite uhell med politibil i kveld." Så fint. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by El-LoCo Hadde dette vært noen av oss: "Livsfarlig dødslekt endte i nesten-tragedie" " 'Streetracing' tar nesten liv igjen" "Leker på glatta med livet som innsats" "Villmannskjøring endte med ulykke" "Mann mistet førerkort etter dødslek som endte i grøfta" Osv osv... Men når det er politiet det er snakk om... "Lite uhell med politibil i kveld." Så fint. Du hakke prøvd å få jobb i vg a? Med slike overskrifter tror jeg du LETT hadde fått jobb :) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Hadde dette vært noen av oss: "Livsfarlig dødslekt endte i nesten-tragedie" " 'Streetracing' tar nesten liv igjen" "Leker på glatta med livet som innsats" "Villmannskjøring endte med ulykke" "Mann mistet førerkort etter dødslek som endte i grøfta" Osv osv... Men når det er politiet det er snakk om... "Lite uhell med politibil i kveld." Så fint. Det ER jo litt forskjell på å prøve å stoppe(forfølge) noen som har gjort noe ulovlig og som en følge av dette havne på taket i forhold til å GJØRE noe ulovlig og krasje som følge av det........ Jeg mener, politiet kjører jo ikke for fort bare for moro. De prøver jo faktisk å stoppe noen som har gjort noe ulovlig...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by klippo Det ER jo litt forskjell på å prøve å stoppe(forfølge) noen som har gjort noe ulovlig og som en følge av dette havne på taket i forhold til å GJØRE noe ulovlig og krasje som følge av det........ Jeg mener, politiet kjører jo ikke for fort bare for moro. De prøver jo faktisk å stoppe noen som har gjort noe ulovlig...... I den aktuelle saken jeg nevnte tidligere her, hadde de forfulgt en dame i ca 8 km (om jeg husker rett) i hastigheter rundt 160-180 km/t, uten blålys av noe slag med denne Imprezaen. For å ta henne for fartsoverskridelse - ikke noe annet. Det minner ikke om et forsøk på å stanse folk, snarere hisse dem opp til kappkjøring, som de lar pågå i 8 km!!!!!! før de stanser henne. Dette er ikke akkurat " to protect & serve" er det vel ? Derforlollol jeg av at disse gutta (UP-bilene følger samme mannskap i 99% av tilfellene) har fått seg en lærepenge ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by Loppa I den aktuelle saken jeg nevnte tidligere her, hadde de forfulgt en dame i ca 8 km (om jeg husker rett) i hastigheter rundt 160-180 km/t, uten blålys av noe slag med denne Imprezaen. For å ta henne for fartsoverskridelse - ikke noe annet. Det minner ikke om et forsøk på å stanse folk, snarere hisse dem opp til kappkjøring, som de lar pågå i 8 km!!!!!! før de stanser henne. Dette er ikke akkurat " to protect & serve" er det vel ? Derforlollol jeg av at disse gutta (UP-bilene følger samme mannskap i 99% av tilfellene) har fått seg en lærepenge ;) kan ikke si meg mer enig... de kan da ikke gjør HVA dem vil selvom det står "onkel blååå!" på ryggen dems.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by Loppa I den aktuelle saken jeg nevnte tidligere her, hadde de forfulgt en dame i ca 8 km (om jeg husker rett) i hastigheter rundt 160-180 km/t, uten blålys av noe slag med denne Imprezaen. For å ta henne for fartsoverskridelse - ikke noe annet. Det minner ikke om et forsøk på å stanse folk, snarere hisse dem opp til kappkjøring, som de lar pågå i 8 km!!!!!! før de stanser henne. Dette er ikke akkurat " to protect & serve" er det vel ? Derforlollol jeg av at disse gutta (UP-bilene følger samme mannskap i 99% av tilfellene) har fått seg en lærepenge ;) Nå er det sånn at sivile politibiler finnes, det at hu dama kanskje ikke hadde kjørt så fort med en bil bak blir et hypotetisk spørsmål. Hu kjører ikke tryggere i 180 selv om hu har en grunn til det eller om hu bare har lyst til det. Ikke sant? .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by klippo Fatter ikke at noen kan le av at andre kolliderer med personskader som følger av kollisjonen. Noen her må være syke i hodet....:o Pøh... Ler jeg og, purken skaper en hau av nesten ulykker, bla ved å tilate folk å kjøre i vanvittige hastigheter over lang avstand, istedet for å stoppe dem med en gang. Håper de aldri får kjøre bil igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg