Skillz2k Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Har nettopp handlet meg en gti 16v og begynt små pussingen til våren. Ser i den anledning at det mangler det hjulet servo reimen skal på rundt på veiven! Er det noen andre Vag en kan hente dette hjulet fra eller noen her som har et slikt på lager?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 ingen som vet?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Kan jo sjekke om de har det på Norskbildelesenter da, har masse nytt og brukt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c kongen Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by Skillz2k Har nettopp handlet meg en gti 16v og begynt små pussingen til våren. Ser i den anledning at det mangler det hjulet servo reimen skal på rundt på veiven! Er det noen andre Vag en kan hente dette hjulet fra eller noen her som har et slikt på lager?? jeg har servo pumpe og servo tannstag til den bilen vis det er 1,8 gti 16v 8oo spenn for alt sammen... hentes hos meg i bærum 90146059 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 HAr alt unntatt det siste hjulet som skal stå på veiven! Forrige eier byttet motor men glemte å sette over dette hulet! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg