Gå til innhold

Aaarrgghh!! Hater MilitÆret!!!!!

Ranger emnet

Henrik H

Anbefalte innlegg

Det er så jævla meningsløst å sitte på en kontor å surfe på nettet et helt år. BLIR GAL!!! Idiotisk å ha soldater som dem ikke trenger bare for å ha dem. Sitter hver jævla dag å knotter på nettet. Ikke noe å gjøre!! Greit hvis de har en skikkelig tjeneste, men det blir for dumt å bare sitte på ræva et helt år!! BORTKASTA!!!!!! :mad: :mad: :mad:

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dinglevims

Er det noe jeg skal vri meg unna så er det militæret. Ikke faen at jeg drar fra den meget slappe og deilige jobben min for den driten... Har allerede begynt å samle inn lege-erklæringer og annet rukkel som jeg kan bruke for å slippe.

hæhæ...hvorfor skal du ikke ut da? tør ikke flytte langt unna mamma eller? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

Hvor i landet befinner du deg? Skal inn i år... en sånn nettoman som jeg er, burde det jo passe bra :P hehe

Er i Halden. Skal du ha norges slappeste militærtjeneste søk hit!

Ikke oppstillig, romsjekk, ingen ting. Har faen meg godt et halvt år og jeg har ikke fått bilde i værnepliktsboka, ikke fått "dogtags", ikke hatt en grønn dag, ingen ting. har vaska rommet en gang (så jævlig ut ). Bortkasta spør du meg..... De kan jo bruke soldater der dem trenger dem! Kaserna vår ser jævlig ut. Vi har mast siden i sommer om at dem må pusse den opp. Byggningen er ødelagt av fukt, og biller og veps kommer inn i hele kjelleren. Støvsuger og vasker, og dagen etterpå knaser det når du går der! Skulle tatt bilder i sommer, da skal jeg garantere at dere hadde fått sjokk! Ingen ting har skjedd med oppussing. fem av soldatene her jobber ute for forsvarsbygg, noe som er en PRIVAT bedrift. Og han jævla sjefen der klager på at dem sluntrer unna noen ganger (er det rart med 108kr dagen??), mens han selv SKRYTER av at han "lurte" seg unna militæret!! :mad:

Har levert inn en søknad om å bli overflyttet, har faktisk meget gode grunner til det ,(moren min døde for ikke så lenge siden og lillesøss synes det er RIMELIG kjipt hjemme nå) Befalene her sier det er mer en god nok grunn til å bli overflyttet (tilogmed dimme), men siden han som har med det er sykemeldt i 2 måneder skjer det ikke en dritt!!! Ikke har vi kommet til lege eller noen ting heller. En soldat her har hull i tanna og etterlyste tannlege lenge før jul. Har han fått det? NEI!

Eneste positive med den plassen her er at det er meget fritt og vi kan gjøre som vi vil egentlig etter arbeidstid. Og vi har generell helgeperm....

I morgen kommer hovedtillitsmannen fra akershus. Da skal han få vite litt om forholdene her!!!!! :mad:

MILITÆRET :ssip:

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik H

Har levert inn en søknad om å bli overflyttet, har faktisk meget gode grunner til det ,(moren min døde for ikke så lenge siden og lillesøss synes det er RIMELIG kjipt hjemme nå) Befalene her sier det er mer en god nok grunn til å bli overflyttet (tilogmed dimme), men siden han som har med det er sykemeldt i 2 måneder skjer det ikke en dritt!!!

Kondolerer så mye..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, dette er jo et lysende eksempel på dette "dra i militæret du blir mannfolk der" er like morr hver gang det når folk kommer med den... eller som (husker ikke nick i farta) men som skrev over her "redd for å flytte unna mamma?" vel. hva med dem som alt har fløtta ut men ikke ser noe vits i å "tjene kongen" vel.. sitte på nett hele dagen? jeg kjenner flere som gjør det samme som han som bare sitter på nett.. hadde selv en kamerat som ringte meg hverdag kl 12 så spist vi lunsj sammen over telefon bare fordi han ikke hadde NOENTING å gjøre.. ikke fikk han noe klage for de 30 40 min til mobil hver eneste dag heller..

dem som kommer med alle dissa "tørr ikke dra i militæret" "kylling" etc etc.. eneste som har rett til å si det i mine øyne er en grepa kar som f.eks er marinejeger.. da har du baller nok til å snakke til andre om førstegangs tjeneste...

bare mine 50 øre :D

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har hørt, blir du ikke noe annet enn kvinne i militæret. Husker gutta som skrøyt sånn av at nå skulle de bli mann, da de gikk inn i militæret. Uker, om ikke dager etterpå hadde 4 kompiser som dro til samme sted dimma. Ble for mye vasking, pussing og bretting av klær at de pakka sekken og gikk til legen.

Noen sa det rett ut at de rett og slett ikke gidda det, andre sa at de ble for deprimert av å være fra familien sin. Mens en til og med sa at han ikke turde å bo på rommet til andre gutter - fordi han var redd for at noen av dem var homofile. Og han kom seg hjem!

Personlig ser jeg ikke fram til militæret. Men skal se hvordan det er det og sånt. Blir det for kjipt er det bare å dra fram det sørgelige blikket og en serviett.

Synd å høre om mora di Henrik H :(

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

hæhæ...hvorfor skal du ikke ut da? tør ikke flytte langt unna mamma eller? :cool:

Det skal nok gå bra. Grunnen til at jeg ikke vil dra i militæret er at jeg er meget lat og hater alt som minner om fysiske anstrengelser. I tillegg til dette gidder jeg faen ikke dra fra god jobb, grom bil og gode venner for å gjøre drittoppgaver for luselønn.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

hehe.. jaja.. dere får lese litt mer om saken her vettu gutter :D

1.gangstjenesten

Det er fordi dere er "gammle" dvs hadde ikke muligheten til å sleppe, fra 2004 skal militæret bli en ting man selv vil.. militæret er ikke noe "hardt/tøft" det er bare noe folk som ikke har så mye annet å skryte av pleier å fortelle når dem vil trekke inn magan å få frem "kassa"

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

Det er fordi dere er "gammle" dvs hadde ikke muligheten til å sleppe, fra 2004 skal militæret bli en ting man selv vil.. militæret er ikke noe "hardt/tøft" det er bare noe folk som ikke har så mye annet å skryte av pleier å fortelle når dem vil trekke inn magan å få frem "kassa"

hehe.. du vet hva du snakker om skjønner jeg?

Var ingen som helst problemer å få dimmet da jeg var i militæret hvis man gikk inn for det.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft. Da skal jeg ta opp noen fag på skolen etc og jobbe til neste år, og i 2004 skal jeg altså ikke inn i militæret for da kan jeg velge selv! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spørs jo helt på tjenesten det da.

Det er noen tjenester som er harde, og det er noen som er sinnsykt sløve. Omtrent like forskjellig som mennesker. ;)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider