bing Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by eirikoo det spørs jo helt på tjenesten det da. Det er noen tjenester som er harde, og det er noen som er sinnsykt sløve. Omtrent like forskjellig som mennesker. ;) jupp, men det blir feil når folk som har sitti på æschle i 1 år kommer med "hør nå her lille gutten min, da jeg var ung.......... det var tider det" Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by bing NoLimit si heller, jeg gikk på en smell, brukte et år under kongen, kunne heller tjent gode penger det var ikke mitt beste år.. Så latterlig.. har du vært i militæret egentlig? Hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Jonte Tøft. Da skal jeg ta opp noen fag på skolen etc og jobbe til neste år, og i 2004 skal jeg altså ikke inn i militæret for da kan jeg velge selv! :) Interessant ... kanskje jeg tar et jobbeår istedet :) Tjene litt gryn til (utdanning) og BIL hehe, for så å gå videre på studier. Hvor kan man lese om denne 2004-loven? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by bing jupp, men det blir feil når folk som har sitti på æschle i 1 år kommer med "hør nå her lille gutten min, da jeg var ung.......... det var tider det" jupp, helt enig! Hvis det står mellom å jobbe i det sivile eller å sitte å tvinne tommeltotter i grønt, er jeg helt enig med deg at det ikke er noe å trakte etter. MEn hvis du får en god militær tjeneste, med action og mye pes, så får man utbytte av det for resten av livet. Det er min mening. Det er ikke et år Staten tar fra deg, men et år du gir litt tilbake for å bo i et tross alt ok land. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 jeg slapp millitæret fordi jeg har litt astma(tok litt i på sesjon, dette førte til MYE astma).. så for min del blir det jobbe år eller 2.. her skal det komme ny VAG i garasjen :D :D Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Pacmania jeg slapp millitæret fordi jeg har litt astma(tok litt i på sesjon, dette førte til MYE astma).. så for min del blir det jobbe år eller 2.. her skal det komme ny VAG i garasjen :D :D Wohooo! Jeg har også astma... Da blir det rævsitting og BMW-kjøring på denna karen! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Januar 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by eirikoo Det er ikke et år Staten tar fra deg, men et år du gir litt tilbake for å bo i et tross alt ok land. Jeg har ikke noe imot å tjene landet i et år, men det er meningsløst å bare sløve et år, bare for å være i militæret. Apropos, noen i forsvaret her som har sendt en mail til halden? ;) ca. 2 timer etter de første inleggene her klikket det får kapteinen vår. Han skulle ha oppstilling hver dag, romskjekk hver dag, tok pc og ps2 fra vaktlokalene våre, skulle gi en av soldatene her refs for at han var 5min for sent til fyfo som var egentrening, ++++ ja,ja... får håpe det bedrer seg. Var bare så vanvittig oppgitt i før i dag (blir halvgæren av å sitte alene dag ut og dag inn uten å ha noe å gjøre) :rolleyes: Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Henrik H Jeg har ikke noe imot å tjene landet i et år, men det er meningsløst å bare sløve et år, bare for å være i militæret. Det er jeg enig i! Hvis Forsvaret ikke har noe nyttig for deg å drive med, kan det være det samme. Det er patetisk å bare være der for å være der. Men det var ikke det jeg mente da. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Dinglevims Wohooo! Jeg har også astma... Da blir det rævsitting og BMW-kjøring på denna karen! hvis du ikke har vært på sesjon så trenger du bare å si at du ikke tåler veldig mye kulde.. derfor jeg ikke kom inn :) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by eirikoo jupp, helt enig! Hvis det står mellom å jobbe i det sivile eller å sitte å tvinne tommeltotter i grønt, er jeg helt enig med deg at det ikke er noe å trakte etter. MEn hvis du får en god militær tjeneste, med action og mye pes, så får man utbytte av det for resten av livet. Det er min mening. Det er ikke et år Staten tar fra deg, men et år du gir litt tilbake for å bo i et tross alt ok land. vi er i samma gata! det jeg også mener! folk med første gangstjeneste som tror de er rett inn i alt av spes. force etc (som noen her på forumet tror...) har en feeling av at det er dem som sier "du blir MANNFOLK i militæret.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 det spørs jo helt på tjenesten det da.Det er noen tjenester som er harde, og det er noen som er sinnsykt sløve. Omtrent like forskjellig som mennesker. ;) Nemlig!! Jeg fikk beskjed at jeg skulle møte på gardermoen og ble tuppa rett på flyet til bardufoss og videre til skjold med buss... Og da rakk jeg å tenke en hel del på hva som ventet meg....to-motors mygg på sommern og 4 meters brøytekanter og 50 blå på vintern.. Men så havnet jeg på kjøkkenet på holmen leir,noe som ville vise seg å bli en uke på og en uke hjemme...veldig behagelig!! Så da kan jeg jo i teorien si at jeg kun har vært en halvt år i militæret.. Og ja,jeg vet denne tråden er dritgammel...:thumb Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 jeg slapp militaeret selv, pga mentale problemer :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Jeg skal inn i heimevernet nå i januar visst.. Noen som har erfaringer derfra? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Hvilken avdeling i HV? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Akk militærtjeneste i halden har jeg hørt mye om,så er du ute etter en militærtjeneste som er noe så trur jeg ikke man skal søke der.. selv slapp jeg pga alergi (gress pollen) og ett håndledd som ikke er som det skal.. men hvis man ikke vil inn så kommer man ikke inn. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg