Gå til innhold

Aaarrgghh!! Hater MilitÆret!!!!!

Ranger emnet

Henrik H

Anbefalte innlegg

En ting jeg lurer litt på.. Er det trådløst nettverk inne på basen? Sånn at jeg kan sitte på rommet mitt med bærbaren for eksempel, eller må man på et datarom?

Er det ikke, er det jo bare å kjøpe en billig router og fikse litt med noen tp-kabler. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vet ikke, skal ringe å høre med de en dag. Men blir vel sikkert på værnes ihvertfall. Hva slags forskjellige avdelinger er det egentlig?

Hehe, leke rambo høres jo ikke værst ut.

En ting jeg lurer litt på.. Er det trådløst nettverk inne på basen? Sånn at jeg kan sitte på rommet mitt med bærbaren for eksempel, eller må man på et datarom?

På Værnes er det ikke trådløst nettverk inne på kasernene nei, kun på velferden/kantina etter det jeg vet.

Går befalskole der nå og blir forhåpentligvis utskrevet som befal til jul nå, så kanskje du er såpass heldig at du får meg som befal. ;)

"I can accept failure, but I can't accept not trying."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke militæret er plassen for å ordne opp slike ting selv.

Da får du nok noen befal som lurer på hva i helv... du driver med o.s.v. ;)

"Kobletjeneste". Du kan evt. si at en kabel falt ut. Om det er lurt å lyve for befalet er jo en annen sak, men kommer litt ann på om befalet oppdager det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kobletjeneste". Du kan evt. si at en kabel falt ut. Om det er lurt å lyve for befalet er jo en annen sak, men kommer litt ann på om befalet oppdager det. :P

Hehe, må kanskje se an om personen har litt peiling på data først. ;p

Uansett, hvis du fikser det på mitt rom når du kommer så skal du få beholde det for min del. ;)

"I can accept failure, but I can't accept not trying."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må kanskje se an om personen har litt peiling på data først. ;p

Uansett, hvis du fikser det på mitt rom når du kommer så skal du få beholde det for min del. ;)

Hehe. Får se om jeg kommer gjennom sesjonen da. Men er ca. like avansert som å bake en pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal i ingeniørbataljon på nyåret visstnok...er vel i skjold det!? syns det er helt greit siden den visstnok er maskinkjøring og slikt som jeg intresserer meg for... kanskje utdanne meg litt mer og...hvis det går an...

fikk også høre det var ca 13 gram kvinnfolk per soldat der...uff...kjipern!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider