vwgolf2 Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 ahh..fikk bare brev i posten rett før jul om at jeg ikke kom til å bli kalt inn jeg..deilig :thumb (og ja, jeg ble tjenestedyktig på sesjon, men ikke feltdyktig,tror jeg :p ...jeje liksom! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Det er så jævla meningsløst å sitte på en kontor å surfe på nettet et helt år. BLIR GAL!!! Idiotisk å ha soldater som dem ikke trenger bare for å ha dem. Sitter hver jævla dag å knotter på nettet. Ikke noe å gjøre!! Greit hvis de har en skikkelig tjeneste, men det blir for dumt å bare sitte på ræva et helt år!! BORTKASTA!!!!!! :mad: :mad: :mad: :word_ms Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Slapp pga. legeattest, ble kjent tjenestedyktig, men ikke feltdyktig, så da slapp jeg det. GODT! Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shane Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Er mye dritt i militæret, men fy faen så kult det er til tider... Det kan jo være et skikkelig adrenalinrush flere dager i uka om man søker seg til et sted med litt aktiv tjeneste. Brase igjennom skauen med leo, ligge på en fjelltopp å guide jagerfly inn på Jerkin *mimre*, hoppe ut av fullstendig fungerende fly. Masse gøy. Masse muligheter. Nå er de fleste operative avdelinger flyttet inn i kampvåpenet på rena, men det finnes gode muligheter dersom en er motivert, nogenlunde god fysisk form og ser/hører bra. Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Det kan jo være et skikkelig adrenalinrush flere dager i uka om man søker seg til et sted med litt aktiv tjeneste. Brase igjennom skauen med leo, ligge på en fjelltopp å guide jagerfly inn på Jerkin *mimre*, hoppe ut av fullstendig fungerende fly. Masse gøy. Masse muligheter. Nå er de fleste operative avdelinger flyttet inn i kampvåpenet på rena, men det finnes gode muligheter dersom en er motivert, nogenlunde god fysisk form og ser/hører bra. Eller du kan være så heldig og komme i Hans Majestet Kongen's Garde. Helt utruligt digg tjeneste, du får trene på og stå i ro, re opp senga di, vaske toaletter og stryke klærne dine opp til flere ganger til dagen. :jail Edit: Må vist rette litt på meg selv her, det stemmer ikkje helt at du får gjøre det opp til flere gangen til dagen, det burde stå flere ganger i døgnet. Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hoppet elegant over forcen ja.. søppelgreier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hoppet elegant over forcen ja.. søppelgreier. Like greit synst eg. Eneste goden du sitter igjen med, er og mimre med andre en gang i blant om hvem som hadde det værst. :puke: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 ahh..fikk bare brev i posten rett før jul om at jeg ikke kom til å bli kalt inn jeg..deilig :thumb (og ja, jeg ble tjenestedyktig på sesjon, men ikke feltdyktig,tror jeg :p ...jeje liksom! ) hvordan greide du det??? vil ikke i militæret! Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg