tur8o_golf Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 hei på dere folkens! har begynnt og plukke ned den gammle golfen min nå, skal bygge den om til en racing marsin he he.men har ikke så alt for bra økonomi.så hva tor dere blir den billigste løsningen,g60 eller vr6.noen som har byggd liggnene før????? mvh ulf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Veit ikkje kva som er billigst men eg hadde valgt VR6 Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 noen som vet åssen det er med motor fester på en vr6 om det passer mener jeg eller må det tilpasses? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Blir ikke golf2 vr6 litt framtung?? Potensiel veltepetter ved SVÆRT aktiv kjøring?? Eller med andre ord ikke fullt så stabil som det hadde blitt med G60...... :eek: Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 det vil jo bli veldig lite grep bak kontra foran pga vekta av motoren, så veiholdningen blir nok best med g60 ja...og g60 har vel større potensiale da den allerede er overladet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Originally posted by tur8o_golf noen som vet åssen det er med motor fester på en vr6 om det passer mener jeg eller må det tilpasses? Du må skifte motorfester og travers, mener jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 VR6 er den dyreste løsningen da du må ha motor, gir og understell fra Golf3 VR6. Mye vanskeligere å få godkjent enn g60 ombygging. Klart fetest lyd derimot! G60 ombyggingen er ikke fullt så komplisert hvis du allerede har en gti, du trenger 280mm bremser foran, masterpumpe fra G60, motor og gir samt vaier giroverføring. Greit å få godkjent, Gladern kan ryke og er en potensiell utgift! Motoren er grei for turbokonvertering så HK potensialet er stort for fremtiden hvis du får mer penger mellom hendene :) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by OleVik VR6 er den dyreste løsningen da du må ha motor, gir og understell fra Golf3 VR6. Mye vanskeligere å få godkjent enn g60 ombygging. Klart fetest lyd derimot! G60 ombyggingen er ikke fullt så komplisert hvis du allerede har en gti, du trenger 280mm bremser foran, masterpumpe fra G60, motor og gir samt vaier giroverføring. Greit å få godkjent, Gladern kan ryke og er en potensiell utgift! Motoren er grei for turbokonvertering så HK potensialet er stort for fremtiden hvis du får mer penger mellom hendene :) samt nytt pedalsett og clutchsylindere visst man bruker g60 kasse da........har du dårlig økonomi så kjøper du ein g60 motor og smekker på ein turbo, det blir bra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 G60 er eneste alternativ. Med eller uten turbo. Desidert billigst å trimme og. 20 lapper på G60 prosjekt kommer du langt med, mens til VR6 er vel knapt motor og gir på plass for den prisen. VR6 i 2'er er bare tull. Har ingenting med bil å gjøre. Kjør en 2'er med VR6 og du forstår hvorfor. Rekk opp hånda den som ikke synes Golf2 er understyrt nok fra før.... Slipp oppi en VR6 motor og du har en bil som er komplett umulig å håndtere. Ser fint ut når det står i ro, eneste.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 he he takk for mange fine svar.blir nok en g60 ja,ringte på en i går kveld 90 mod g60 skadet i rompa...alt på bilen var brukenes ffra midtstolpen og frem:dude: skulle få den for 9000k er dette en grei pris?alt oppi motor var overhalt for 3 månder siden,alt med kvitt..holder dere oppdatert men vet ikke åssen jeg skal lege inn bilder da???:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Hørtes ikke ut som en dum pris det vil jeg tro... G60 motor med turbo er artig,artig! ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Absolutt en ok pris, du får sikkert solgt litt deler og. Greit å kjøpe skadebil, da er det jo bare å flytte over... Bremser, drivverk, ledningsnett osv.... Interiør hvis det er good.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 he he skal ring etterpå kl 10.00 og da er bilen min:D blir ikke noe turbo i førte omgang i allefall,men det skal komme,det skal jeg love dere....lurer på hvor jeg skal begyne???bremser,motor???? kom gjærne med meniger og synnspungterog forslag????:op :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Er ganske standard den jobben du må gjøre.. omtrent den samme som jeg gjorde på min prosjekt tråd... Du stripper bare begge bilene for alt understell, ledningsnett, motor og nødvendig ineriør, også bygger du over alt fra g60 til din bil. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by tur8o_golf he he skal ring etterpå kl 10.00 og da er bilen min:D blir ikke noe turbo i førte omgang i allefall,men det skal komme,det skal jeg love dere....lurer på hvor jeg skal begyne???bremser,motor???? kom gjærne med meniger og synnspungterog forslag????:op :op Du bør begynne med en g-lader overhaling hvis ikke du får med kvittering på at det er gjort nylig. Kan spare deg mye lengere frem...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.