tur8o_golf Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 g-lader er overhalt+topp og alt på den,alle pakniger er byttet.gått 30 mil etter over haling.kvitt alt ialt er på 18500k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 og nå er jeg en g60 rikere:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Grattis med ny bil da ;) leg ut noen bilder under bygginga da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 FAEN Kor du fant den? Jeg og leter etter en delskada g60, men finner lite. Grattis til deg da, si ifra om økonomien ikke strekker til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 broren til en kompis som hadde den,he he fikk faen meg med alu felger til flere tusen bare der jo brock b1 16x9 med splitter nye dekk:D ,,,,,har demontert hele min gammle 1,6 liter i dag ,eller litt igjen daskal legge inn noen bilder i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 [imghttp://img.photobucket.com/albums/v625/tur8o_golf/Bilde003.jpg[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 faen får ikke til den bilde dritten:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 http://photobucket.com/practice.php?id=50ih5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Jaja, høres ut som et kupp! Får holde oss oppdaterte på hva som skjer. Og hvis du skulle få en trang til å selge, motor, felger, diverse stasj så si ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Hvis du har lyst til å selge unna deler, så kan det hende at jeg har lyst på interiøret. :) (bilder) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by tur8o_golf broren til en kompis som hadde den,he he fikk faen meg med alu felger til flere tusen bare der jo brock b1 16x9 med splitter nye dekk:D ,,,,,har demontert hele min gammle 1,6 liter i dag ,eller litt igjen daskal legge inn noen bilder i morgen... Du er ikke int i å selge de Brock felga da?;) Du får vel ikke brukt de på en stund likevel ;) :D Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 i dag har jeg fått litt mer over sikkt over hva jeg skal ha og ikke ha.så skal selge hele interjøret uten om dasjen det er av sort skinn og meget pent ønsker og selge dette eller bytte det med 2 bøtte seter og 4 punkt seler.bilder kommer.......skal nok kvitte meg med flere go biter etter vært;) så følg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 http://photobucket.com/albums/v625/tur8o_golf/?action=view¤t=547064_6_full.jpg bilde av interjøret.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Den linken funka dårlig. må logge inn med passordet dit for å se bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 sorry får ikke til det bilde greine har jeg åsså,men vis du er intrisert kan jeg sende bilder via e-post;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg