Gå til innhold

Jess, jess, 535i...

Ranger emnet

Jensemann

Anbefalte innlegg

På onsdag får jeg meg bmw 535i. Bytta den mot accorden min!

Jeg måtte gi to laken i tillegg. Den er i like god stand som accorden, men har en bulk som må fikses..

Accorden min var en 2.0 EXi som vår gått 320000km! Særlig pen var den heller ikke. Bmw'en har gått 276kkm. Skinnseter.. Trimma med kam, powerfilter osv.. Skal være 260hk i den. Selvfølgelig skinnseter i den:) Eneste minuset er at det er automatgir, men jeg har ei manuellkasse liggende å slenge. Må selvfølgelig konvertere til manuell. Skal lakkere den svart om et par måneder, og må selvfølgelig få meg noen felger..

Kommer bilder, og mer utfyllende info på onsdag..

Dere trenger ikke ønske meg god jul. Det ønsket ser ut til å ha gått i oppfyllelse:)

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

0-100 på ca 7,2 sek tror jeg. Men denne er som sagt trimma, men er automat. Dere får vite mer om det på onsdag:)

Tok heller ikke lange tida før vi nådde 180km/t. Tviler sterkt på at det var toppfart ja:cool: Men det var forresten jævlig gode bremser på den.

Ikke hakk på accorden øyvind... Joda det er litt mer kjøreglede med den bilen ja:) Men jeg må montere manuell kasse... Uten tvil

'84 Alfa Romeo GTV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jensemann

0-100 på ca 7,2 sek tror jeg. Men denne er som sagt trimma, men er automat. Dere får vite mer om det på onsdag:)

Tok heller ikke lange tida før vi nådde 180km/t. Tviler sterkt på at det var toppfart ja:cool: Men det var forresten jævlig gode bremser på den.

Ikke hakk på accorden øyvind... Joda det er litt mer kjøreglede med den bilen ja:) Men jeg må montere manuell kasse... Uten tvil

Enig i at det er gode bremser ja. Har vært noen dager på rudskogen med min og bremsene fungerer veldig bra.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmwknutn

Grattis med ny bil:) mye kjøreglede i en 3.5;) 42 HK med filter og kam var vel litt mye? eller?

Enig med deg i det.. Men det var gjort noe mer enn det. Men jeg spurte ikke. Han sa det var 260hk i vertfall. Kam, powerfilter å noe mer sa han bare.

'84 Alfa Romeo GTV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke glemme at mange trimmere med mindre kunnskaper får mye hester ut av lite trim da..

20hk powerfilter og 20hk effektannlegg..

Og må ikke glemme de 4 x15hk vinylene..hahaha....

EDIT:

Leste for en stund siden at E34 535 brukte 9.noe sek fra 0-100 med automat..

Og 7.noe med manuell..

Dette satte min lyst på BMW tilbake en stund,

men når jeg testa 528n jeg har nå så glemte jeg det plutslig ;)

1997 Mercedes E 230 Classic

1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som eide den før meg har sikkert hatt tjue biler på tre-fire år. Han er også bilmekaniker... Er hjemmelaga effektannlegg på den også. Men har fått bilen. Men fikk vite at den ikke var forsikra. Forsikrer den i morgen. Har også hatt en bensinlekkasje i en bensinslange. Så jeg har ikke kjørt allverdens i dag. Fant likevel ut at den var lett på ræva:) Konge bil.

Digitalkameraet til søstera mi er visst blitt ødelagt.. Mørkt er det også, så jeg har ikke fått tatt noen i dag. Men jeg skal prøve å få tatt noen bilder i morgen.

'84 Alfa Romeo GTV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jensemann

Lasta forresten ned filmen din på gunstig.no. Fet film.

Men så du hadde en "bensinlekkasje" du og:)

Kom jævlig mye bensin ut i svingene..

Ja. lakk litt der ja, med 20 liter eller under på tanken, så har den problemer med å suge bensin i svingene, han hadde samme problemet han som kjørte den gule. Sikkert vanlig. . Lånkebanen var morsom å kjøre på, skal prøve å dra dit flere ganger.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager har ikke fått lagt ut bilder i dag. Har blitt mer kjøring.. Men nå er jeg lei av den jævla effekttyven automatkassa.. Har jo mauellkasse liggende. Så det jeg lurer på er nøyaktig hvilke deler som skal til for å bygge om til manuell. Hvis noen kunne svart meg på det hadde det vært fint. Har forresten juleferie fra i dag av.. Så i morgen skal det tas bilder, og shine opp bilen litt. Ser jo shabby ut...

'84 Alfa Romeo GTV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P1001184.jpg

P1001182.jpg

Skaden:

P1001185.jpg

Skinnseter..

P1001186.jpg

Han har sikkert vært med i OL i sparkling han som har sparkla den bulken der ja:)

La forresten merke til at jeg ikke hadde skrevet at den var ombygd fra 518i. Derfor interiøret er litt forskjellig;)

Har forresten resten av skinninteriøret hvis det var noen som lurte..

Bildene ble veldig mørke. Men så e det jo mørkt også da vettu...

'84 Alfa Romeo GTV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider