Gå til innhold

Jess, jess, 535i...

Ranger emnet

Jensemann

Anbefalte innlegg

Får retta ut bulken på verksted i slutten av måneden helt gratis:) Greit for meg.. Skal også få sveist bak fangeren slik at fangeren kommer til å henge skikkelig

Til saken... Har lagt merke til at ABS'en kutter litt i blant.. Noen som vet hva det er??

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jensemann

Han har sikkert vært med i OL i sparkling han som har sparkla den bulken der ja:)

La forresten merke til at jeg ikke hadde skrevet at den var ombygd fra 518i. Derfor interiøret er litt forskjellig;)

Har forresten resten av skinninteriøret hvis det var noen som lurte..

Bildene ble veldig mørke. Men så e det jo mørkt også da vettu...

Kan bli bra dette her:)

Mn det ser nesten ut som om sparkelet(på skaden) er spydd på:D

Satt forresten på med en 535i e28 her en dag,den gikk fælt!!

Få på et 520i/518i merke og dette blir en skikkelig sleeper :cool:

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så får jeg retta ut bulken i slutten av januar nå.. Sparkelet er borte nå, har pussa det ned.. Har også skjært av det "skjørtet" som henger nedenfor bakfangeren.. Kappa midt på sveisen, siden den var veldig rusta. Det som gjorde at støtfangeren var løs på venstre sida. Skal sveise på nytt snart.

'84 Alfa Romeo GTV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har vært på lanzarote i ei uke nå.. kom hjem for fem minutter siden. Så til min store glede at skaden var rettet ut, og delvis sparklet! Må bare få tak i et digitalkamera, så skal dere få bildene deres!

'84 Alfa Romeo GTV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nevnte vel atstøtfangeren bak er løs..? Vel uansett, så har jeg kutta "skjørtet" under bakfangeren av. Så at det hadde blitt sveisa før. Sveisen var helt gjennomrusta, så jeg knakk det av. Rustet hadde spredd seg, så "skjørtet" var ubrukelig. Så nå har jeg vært på bilopphuggeriet, og kutta litt med vinkelsliperen. Skal få sveist det på.

Legger ved bilde av ræva etter at jeg hadde knekt av skjørtet. Og et av toppen med topplokket av(fra når jeg høyglansa topplokket, og ja jeg burde heller tatt bilde av topplokket;)) Bildene er tatt med mobil, mao, møkkdårlige.

Bilde002.jpg

Bilde003.jpg

'84 Alfa Romeo GTV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider