Gå til innhold

Ettermonter Elektriske speil

Turborb

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det ligger kabler ferdig..ville kanskje vært litt rart, siden du ikke har selve kontrollpanalet til speilene heller..

Men kanskje, plukk ifrahverandre og se.

Kontrollpanalet skal hvertfall sitte til venstre for rattet, sammen med høydekontrollen til frontlysa.

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mr_primera

På min P10 ligger det kabel til der bryteren skal være, men er ikke sikker på om det er lagt kabel opp til speilet...

Rart om det ikke ligger kabel til speilet også når det er lagt opp kabel til bryter?

Ikkje ver så sikker på det :D Bryteren skal ha strøm inn, og så fordeler bryteren det videre til speila.. Så... det kan jo hende det bare er strøm til bryteren som er lagt opp.. Sånn at det nytter ikkje og bare smekke i ein sikring.. for å si det sånn! :)

Har ikkje prøvd på så mange biler at det gjør no, men synst det er stort sett vanskeligt og få gjennom kabler i orginal føringsvei ut til dører.... Men pyttsann, skal ikkje så mye til for å bli flinkere en meg og tre kabler!

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Moldvarp

Ikkje ver så sikker på det :D Bryteren skal ha strøm inn, og så fordeler bryteren det videre til speila.. Så... det kan jo hende det bare er strøm til bryteren som er lagt opp.. Sånn at det nytter ikkje og bare smekke i ein sikring.. for å si det sånn! :)

Har ikkje prøvd på så mange biler at det gjør no, men synst det er stort sett vanskeligt og få gjennom kabler i orginal føringsvei ut til dører.... Men pyttsann, skal ikkje så mye til for å bli flinkere en meg og tre kabler!

Må åpne opp en dag og se om jeg ser noen kabler som går til speilet...

--> Nissan Primera 96 <--

X - Toyota Corolla 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99% sikker på at det ikke lå kabler til speilene i X'en min. Det at det ligger kabler til en bryter kan ha noe med at de henger sammen med noe annet. Som f.eks elvinduene. Men det er ren tipping.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider