KaldBlod Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Kolonnekjøring, oversiktsfilming, damer, GJERNE parkerte biler og ikke bare de "råeste av de råe" (plastflyene). Og gjerne litt utdriting av de som skal lage fyll og faenskap. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by Mats`ern jeg har på dvden ;) inkluderer også en lørdag i akebakke på f.eks en panelovn og glava vintermatte.. det gikk greit unna.. også med "onboard" camera ;) funka genialt Gikk værre med hu gamle dama som brakk armen/håndleddet. he he, men skal si dere fikk grei fart ned bakken. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 med denne tråden, skriver dere iallefall alle sammen under på at det aldri går ann å lage filmer som alle liker.. :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by Pudding med denne tråden, skriver dere iallefall alle sammen under på at det aldri går ann å lage filmer som alle liker.. :) Går bra det. Så lenge dere lager dem slik at jeg liker dem. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by KaldBlod Går bra det. Så lenge dere lager dem slik at jeg liker dem. :) hehe.. yeah;) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg