Astroboy Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Siden jeg er 100% blank når det gjelder Photoshop, så lurer jeg på om det er noen her som kan bytte farge å bilen (skal til å lakke den snart...) farger som er under vurdering: Sølv, sort, blå/sølv-kombinasjon (sølv nedenfor "knekken" på sidene, eller omvendt), og ellers farger som kunne ha pyntet opp. bilde av bilen: (trykk for større) skulle vel egentlig ha tatt ett nytt bilde, ettersom at jeg har montert på "gangstercap" og spoiler. på forhånd takk til den som hjelper :) Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Jeg fyrer løs med dette forslaget Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Jo, ja.. det der ligner på noe, sølv på øverste halvdel, klarer du det også? Har forresten satt på, ehh.. "skaffing" av photoshop, så det ligger an til å bli litt øving på det senere... Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Alle bildene er dekka og felgene forstørret. Hel svart: blå svart rød svart Svart med burnoat :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 OKEJ.. two-tone blir det iallefall. sort nederst blir det over 90% sikkert men ingen som klarer å lage sølv/gråfarge på øverste delen? Supraguy, du er en knupp :) blå/svart og rød/svart ver fint det... og, du.. burnout er ikke akkurat skjeldent.. :) skal ta ett nytt bilde av den nå, med caps og vinge eneste som er litt domt da, er at den står i garasjen på støttebukker og uten bakhjul, alt dette fordi jeg driver å overhaler bakakslingen (kan ha noe med burnout å gjør...) Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 hva med denne? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 chrom-aktig... ble ikke så fint som jeg hadde trudd... driver forresten å forandrer litt på den nå, trengs endel trening for å få det til... Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Hvis du skal ha helt chrom på den øverste delen må du vel bruke vinyl? Blir vel litt hardt å kappe av toppen å legge den i bad? hehe.. $$$$ Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 neida.. går fint det..... synes uansett ikke at det var noe serlig med chrom.. chrom skal kun være på lister og støtfangere, andre plasser er ikke fint.... Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Jeg ville ikke sagt nei takk... osha.. hehe ;) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 cromma plast-støtfangeren og bumper-listene også? Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 nå har jeg prøvd photoshop litt, så nå klarer jeg å bytte farge på bilen (det er forøvrig omtrent der det stopper) blå: om du ser så står ikke bilen på støttebukker, det mangler ikke bakhjul og det ligger ikke noe verktøy under bilen. forøvrig så står det en tectyl-boks på bakfangeren bilen er vel en smuuule skjeten, men det går ann å vaske vekk.. (er overlakket uansett...) så skal dere få høre noe som kan høres teit ut: kunne tenkt meg å dra på noen "pinstripes" fremover siden, men jeg finner ikke noe for å tegne en ben linje med... (jeg vet du ler nå, så bar kutt det ut :mad:) noen som har ett enkelt tips for å tegne to paralelle linjer med litt tykkelesforskjell? Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg