The cowboy Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 heisann.. jeg bare lurte på en ting her... (som vanlig..hehe) slike auksjoner som politiet pleier å avholde fra tid til annet.. der man kan kjøpe sykler osv.. ting som de her funnet, tatt inn osv.. hvordan får man vite når og hvor de er?? står det i lokal avisa eller finnes det et sted på nette?? og hvor kan man få vite hva som skal seges.. eller er siste alternativ å stikke til snute stasjon og spørre de?? hehe takker og bukker for all svar jeg får :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 I Horten er det Viking som har den auksjonene. Den er en gang i året. Står annonse i lokal avisa....i allefall i Horten. I oslo så er den auksjonen vær 3-4 måned pga av mange stjælte sykkler...... Jeg har noen gode kjøp på den auksjonen i Horten. Kjøpte en Litt eldre Merida med 21 gir. Alt i tipp topp stand. Når den var ny var den verdt 3-4k. Jeg ga 3hundringser:D Ironisk nok blei den stjålt.:rolleyes: 6 måneder seinere. Kjøpte meg åsså en 9 fots båt med ratt konsol å 9.9 yamaha. 5k for den. Overhalte motoren for 2k, lappa båten (var noen hull midt under, kjørt på land). Kantra i den i sommer så nå har jeg båt skrekk å den er til salgs. 100% fin. (Send PM hvis int.) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Må si jeg sliter med å få med meg auksjonene til polisen. Vet som oftest oom de etterpå. Noen som vet hvem som har de i Bergen. Hva ellers er det å få kjøpt? Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg