Gå til innhold

15" Sub og blokk til salgs!!!!

Ranger emnet

roadbloc

Anbefalte innlegg

Mess, dette var faen meg dårlig gjort, gutten har kjøpt dette i norge, sikkert, hvorfor drive å trekke ned prisen da?

dessuten er den sikkert dyr, og du må regne med toll og slikt når du paster utenslandske linker.. modifiser den, eller vær vennlig å slett den da, er ikke vits i å si slikt!

go-bass det der =P

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prizma

Mess, dette var faen meg dårlig gjort, gutten har kjøpt dette i norge, sikkert, hvorfor drive å trekke ned prisen da?

dessuten er den sikkert dyr, og du må regne med toll og slikt når du paster utenslandske linker.. modifiser den, eller vær vennlig å slett den da, er ikke vits i å si slikt!

go-bass det der =P

Hehe ;) du kan jo få kjøpe den for mer penger om du vil gi mer da ;) bare ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by roadbloc

Hehe ;) du kan jo få kjøpe den for mer penger om du vil gi mer da ;) bare ta kontakt!

jeg skal ikke ha, men tenker på den eventuelle kjøperen, som kunne gitt deg 200,- mer, f.eks. da er det jo liten vits å drive å trekke ned prisen, la kjøper selv finne ut! - evt la han spørre!

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prizma

jeg skal ikke ha, men tenker på den eventuelle kjøperen, som kunne gitt deg 200,- mer, f.eks. da er det jo liten vits å drive å trekke ned prisen, la kjøper selv finne ut! - evt la han spørre!

Jeg vil bli kvitt det raskest mulig pga. kjøp av større anlegg!

Som skal bygges i stil med bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider