Sea_West Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Hei kom til og tenke på en sinnsykt kul cosworth som kjørte på slutten av gatebil treffet på rudskogen i sept 2003, den gikk ikke så dårlig liksom ;) når jeg sier at den var sinnsykt kul tror vel mange at den var skikkelig styla, men det var den ikke var sikkert bare noe små dill på den. Synes og huska at den hadde oransje felger, og at det stod V.S Motor i stor hvit skrift i øvre del av bakruta. som de fleste trimma cossier gikk den ikke helt rent, men drit rå lyd. så da lurer jeg på om det er neon som vet hvem den er sin om den er vidar strand sin eller hvem som eier den????? hadde også vært kult med noen bilder eller filmer om noen hadde. PS det er ett par små klipp av den på gatebilfilmen 2003 Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Vet hvilken du mener, men hakke snøring på hvem som eier den:D Gikk bra den ja:D Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Ja, har sett den noen ganger, men ikke klart å finne ut hvem som eier den. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Vingebil?? i så fall har jeg ikke sett den Tok ett lite screenshot av bilen fra gatebilfilmen: Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Den husker jeg godt!:D Den gikk bra! Han dro den på turtallsperra hele tiden på slutten av dagen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Går det ann å laste ned film noe sted? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasno Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Du kan kjøpe den pÃ¥ http://www.gatebil.no Siter Norges råeste Corrado :D http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16680 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 jeg kjenner han som eier den,det er vel vs som har trimma den han er fra hemnes i høland Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Denna? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by tommyostli jeg kjenner han som eier den,det er vel vs som har trimma den han er fra hemnes i høland Oki kult noen film eller bilder av den eller? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 det er ikke den bilen!den siste er ruud racing! han med vs motor merket i bakruta heter leif arne basnes! fra høland!ca 380 i motor Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by MazdaPowah Denna? ;) Nei ikke den, det er den som jeg viste på en screenshot litt lenger opp Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg