Gå til innhold

Takk for at volvo lager bra tak på bilene sine

Ranger emnet

Nox

Anbefalte innlegg

Jeg og medeierene i 240 jordebilen kjørte idag rally på banen.

Man begynnte etterhvert å få teken å det gikk fort.

Plutselig gikk det litt for fort, traff en fin snøfonn. Bilen flipper rundt på taket, flyr opp i en annen snøfonn på taket. Seiler så på taket endel meter nedover før bilen stopper. Jeg satt i pasasjersetet, LowRider kjørte. Vi hadde heldigvis belte. Det hadde ikke de 3 baki:D

Frontrute knuste og diverse bulker rundt om og på taket. Lettere personskader men ingen alvorlige.

Skal slenge ut et par bilder av den på etterhvert

Utrolig hva en 240 tåler:)

Bilde av den før krasj:

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. En i klassen taka oxo med en volvo på et jorde i dag! :D Samma som skjedde me dere, fikk sleng og traff en snøfonn. Svipp, så lå dem på hue. De var 5 i bilen og INGEN hadde belter :D :D :rolleyes: Det var heller ingen seter i bilen :D

Gikk fint med alle..

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja koz å høre,

Har kjørt en god del mil i den volvoen selv, er en god kammerat av han dere kjøpte den av. virkelig en bil i sin beste alder!

Den var bra før, men nå som dere har taksenket den må den jo være den fittemagneten!!!:D

Hilsen Trønderbird.

- 66 volvo amazon

- 87 volvo 240 GLE

- 84 lada 2107 (bygges om med cosworth maskin :-)

- 78 opel rekord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er så fin så :) mangler/knuste lys her å der, skudd fra hagle på en av dørene, bulker overalt. Den ene frontdøra måtte brekkes opp med tang etter vår lille ulykke.

Det kjipe er at bilen ikke vil starte nå.. kan være at den har blitt "drukna" på en eller annen måte ettersom det rant motorolje overalt i motorrommet. Når vi skal starte den tenner den skjelden, og det smeller i potta.

Skal ta bilder av den i morgen. tok noen i dag også, men det var med "vanlig" kamera så de kommer ikke på nett på en stund. Dyrt å fremkalle film:rolleyes:

Henrik H: Hei! Kjører dere på et jordet i asker?? Må kanskje ta en tur oppom da
bare å kontakte meg eller nox så avtaler vi en dag vi kan ralle litt. (bare vi får liv i bilen igjen da:( )

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Litt off topic: Hvorfor kjører du med èn blå skjerm og ett oransj blinklys?

Det var den tahoen jeg møtte som får ha skylda for det..

Bilen er omlakkert så det finnes ingen 240 med akkurat den fargen. Har ikke giddet å bestille ny hvit blinker på den siden.

Får se om jeg har penger til oppretting og lakkering til våren..

I tillegg må den på eu kontroll innen denne månden:(

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe fy faen... kan tenke meg det var litt av et kick.

få ut bildene av takinga snart da :)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs bilen min... vel vel... det var vel moro også.. har taka litt selv... da satt jeg på da... heldig vis var bilen laget til å take med... Eller hva BoXeR??

Sleng ut noen bilder da..

La bilen stå ett par dager... er litt olje der det ikke skal være osv.

Tørk evt av plugga og sjekk olja..

Da fyrer deg sikkert.. min gamle flamme... snufs.

Etter tenning har det alltid vært, ikke noe å bry seg om... bare litt feil tenning...

Mvh ELvis

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider