Gå til innhold

Min VW Golf G60 Fra A til nå!!!

Ranger emnet

prosjekt G Spot

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by prosjekt G Spot

Prøveskilt og sommerdekk. Skiltene er bare levert inn, bare å hente når bilen har ny eier.....:D

HHHHHhHhHhelvettes glatt ute! hehe, hvertfall på lillehammer

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg bare skal til Oslo da. Vet ikke om jeg klarer å gi fra meg nøklene men. Han sa ha var entusiast så får krysse fingrene for at han gir den koz og kjærlighet

ja? åssen gikk det? ble du kvitt bilen da?

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avtalt at vi møtes på gardemoen neste lørdag. Skal eu godkjenne den før den skal leveres det skal gjøres til mandag. Gleder meg ikke til å levere den. Den går for 85000kr.:mad:

Har kjøpt meg en lien søt polo coupe! Har falt pladask for orginal/old school stilen. Har vokst opp litt, og funnet ut at orginalt og strøkent er stilig det oxo. Her kommer 2 bilder av bilen.. Har oxo en ny golf 5 som trenger senk og felger...

P1010061.jpg

P1010058.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg en lien søt polo coupe! Har falt pladask for orginal/old school stilen. Har vokst opp litt, og funnet ut at orginalt og strøkent er stilig det oxo. Her kommer 2 bilder av bilen.. Har oxo en ny golf 5 som trenger senk og felger...

P1010061.jpg

P1010058.jpg

Kult med Polo!!! :)

Forresten, er 99% sikker på at jeg så den RS blå Golfen din istad. Sto inne i parkeringshuset på Strømmen Storsenter. Samma emblemet bak å greier. Fikk bare titta sånn fort mens jeg kjørte forbi, men den så litt mer "sliten" ut i dag...

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy L

Kult med Polo!!! :)

Forresten, er 99% sikker på at jeg så den RS blå Golfen din istad. Sto inne i parkeringshuset på Strømmen Storsenter. Samma emblemet bak å greier. Fikk bare titta sånn fort mens jeg kjørte forbi, men den så litt mer "sliten" ut i dag...

Riktig!! Kan stemme det at den er mer sliten i dag. Sist jeg så den var det ikke gjort noe med den siden jeg hadde den. Bare dlitt brukt opp. Så forresten coveret på vw audi filmen i går. Golfen min er på coveret. Kult!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig!! Kan stemme det at den er mer sliten i dag. Sist jeg så den var det ikke gjort noe med den siden jeg hadde den. Bare dlitt brukt opp. Så forresten coveret på vw audi filmen i går. Golfen min er på coveret. Kult!!!:D

har du fått filmen????? har bestilt den jeg å

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider