Gå til innhold

Hvilken mp3 spiller?

Ranger emnet

antevalente

Anbefalte innlegg

hvis du skal kjøre alle høytalere osv på egne forsterkere så vil jeg annbefall rockford fosgate 9220r. dette er en knall spiller.. men det er litt støy i den innebygde forsterkeren. men dette er ikke så mye å bry seg om.

den har 5volts linje utganger. egen sub ut med 80hrtz lavpassfilter. aux inn. fjernkonrtoll.. annbefalles!

1,8gl 87mod. Low Fat and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer DEH-P5600MP og DEH-P7600MP er spillere i din prisklasse og er av god kvalitet.

Jeg vil ikke anbefale RF spillere da disse har en noe dårlig mekanikk. (av erfaring)

Er forhandler av både Pioneer og RF, men selger IKKE spillerene til RF pga problemer med kvaliteten.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min trofaste JVC KD-SH9101 er en av de bedre på akkurat mp3, skifting av sanger, vising i display osv. Lydkvalitetsmessig er nok Pioneer og Alpine (muligens også Clarion) i samme prisklasse et lite strå hvassere på CD siden, mens Pioneer er konge på radiosiden.

Nå hører jeg mest på CD'er da, men har etpar rølpe mp3-cd'er til festbruk. En setter seg ikke og lytter seriøst til allsang-rølpe-partysanger uansett, hehe :D

"Fight for your right to paaartyy!" og "Bombtrack" fremkaller nok gjenkjennende minner hos de fleste her skulle jeg tro :D

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antevalente

Har prøvd Pioneer DEH-P7500MP og kan tenke meg at den er ganske lik 7600'en, helt grei spiller,

men den kan ikke vise sangnavn og artist navn samtidig.

Jeg er ganske vrien sånn sett:D

Bare jeg som lurer. Men hva skal du med artistnavn, sangtittel, og klokke samtidig? Skal jo se på veien når man er ute og kjører, og så skal man LYTTE til musikken. Er nå slik jeg har blitt fortalt;)

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sær i det hele tatt. Displaylyset fra cdspillere kan til tider være veldig sjenerende. særli om det er mørkt og dårli sikt ute. Derfor er det praktisk med lysstyrkejustering av dasjlyset. Burde nesten være det på spillere også.

Grunnen til det kjøpet der var nettopp det å slipe all dill dall

på displayet.Mulig jeg er nor sær her.Men er enig det att display

lyset er noe sjenerende.

Jeg vet ikke hvordan det er på pioneer eller jvc, men på alpine sin swing serie har man iallefall mulighet for "blackout" av displayet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT_rider:

Jeg liker iallefall å se kordan sang man hører på, og med en mp3 plate blir det mye lettere å finne fram blandt 200 sanger med en oversiktelig skjerm:D

Og ja, display lyset fra Pioneer DEH-P7500MP var veldi irriterenede, når det er mørkt ute så kjører kompisen min med spiller fronten nede.

Men har nu iallefall bestillt JVC spillern:), gleder meg til å se om den lever opp til forvrentningan mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tco

Jeg vet ikke hvordan det er på pioneer eller jvc, men på alpine sin swing serie har man iallefall mulighet for "blackout" av displayet.

Slik "blackout" funksjon burde være standard på alle spillere.. det er så bahagelig å kjøre når alt lys i bilen er skrudd av.. og instrumentpanelet er dimma max..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MacSi

Slik "blackout" funksjon burde være standard på alle spillere.. det er så bahagelig å kjøre når alt lys i bilen er skrudd av.. og instrumentpanelet er dimma max..

Jepps, trykker bare på ejectknappen til displayet jeg så forsvinner hele greia, og mørkt blir det ;) Pioneer altså

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider