Gå til innhold

Prøver igjen. :P Hva syns dere?

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes bilen din er fin jeg!;) Skiller seg litt ut fra de andre i by'n...

Synes du skal beholde badlooken jeg....kommer til å passe på den styling du viste meg...tru jeg da...hehe...

Ellers så er felgan dine fine da *vil ha* hehe...

og ikke minst rallye fronten..heh...

kjør din egen stil du...:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Heller tvilsomt at jeg gidder å kjøre 50 mil hver vei. Får håpe det blir snø her også så jeg får testa syncroen. :)

Det er kun medlemmer som kan registrere seg på websidene til VACN. Meld deg inn!

prøver å melde meg inn, men får beskjed at jeg allerede er medlem.. noe jeg IKKE er

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTI_Biatch

Synes bilen din er fin jeg!;) Skiller seg litt ut fra de andre i by'n...

Synes du skal beholde badlooken jeg....kommer til å passe på den styling du viste meg...tru jeg da...hehe...

Ellers så er felgan dine fine da *vil ha* hehe...

og ikke minst rallye fronten..heh...

kjør din egen stil du...:D

takk takk lene. .:P

god det er noen som likern.. hehe.. men, den ser bedre ut irl enn på bildene.. bare 2 som har svart her som har sett den irl. .:P selvom pater hadde noen synspunkter. .:P hehe

men men.. tru bilen din blir frakk je! jinte som har planer er frakkt! hehe

blir kult å følge med på prosjektet ditt!

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

takk takk lene. .:P

god det er noen som likern.. hehe.. men, den ser bedre ut irl enn på bildene.. bare 2 som har svart her som har sett den irl. .:P selvom pater hadde noen synspunkter. .:P hehe

men men.. tru bilen din blir frakk je! jinte som har planer er frakkt! hehe

blir kult å følge med på prosjektet ditt!

ingenting er som å kritisere litt :P hehe... men siifra om du skal skru litt da, væme, hehe.... ingenting er som å drive med en gammal golf.... tror det blir en toer igjen på meg også, må bare finne en som jeg er helt fornøyd med, noe som jeg ikke har finni ennå..... jaggu mye slitent på markedet! og for å ikke snakke om overpriset biler!

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

ingenting er som å kritisere litt :P hehe... men siifra om du skal skru litt da, væme, hehe.... ingenting er som å drive med en gammal golf.... tror det blir en toer igjen på meg også, må bare finne en som jeg er helt fornøyd med, noe som jeg ikke har finni ennå..... jaggu mye slitent på markedet! og for å ikke snakke om overpriset biler!

hehe,.. får komma med noen ideer vettu.. ikke no dyrt.. akkurat bestellt meg speller te 7000 spenn.. hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mr|ece

sliten ja, det var ordet jeg leita etter..... hehe

spør igjen jeg, hva ga du for den?

bilen er ikke sliten! i såfall må den gå som et heeeeelvete hvis den ikke hadde vært det..

pris? nok.. heh.. over listepris i hvertfall.. men men...

som sagt.. jeg angrer ikke!

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

mye gamp varre i siste bilen din? leste på nettsida til hu som har den nå at det sitter pl motor på 129 hk i den.. er det samme som sitter i min.. men med kvasserekam ellerno.. *vilha!* hehe.. :P

hørt på scorpion anlegg da.. 5000 fra kat og ut

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet !

Synes bilen din er knall jeg, kanskje ikke tribal passer helt på golf, men det er jo kjett å ha alt likt som andre og !

Har en ide om hva som kan bli kult da :

16" cup felger (svæææær kant)

tone rutene likt rundt om.

sota baklykter.

fjerne tribal.

Blir en mørk jævel da ass :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider