Olav Vangsnes Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Denne er for salg. info: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16680 Send mail om det er noe du lurer på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludde_190 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 pen bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 $$$...? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Celeborn $$$...? Har kostet på denne bilen over 195000,- i bare styling og trimming!! Jeg har satt prisen til 179000,- Kan også selges billigere uten stereo og evt på 17'ABT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Er de blå frontlyktene helt lovlig ell..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Celeborn Er de blå frontlyktene helt lovlig ell..? Sikkert ikke. Men er ingen som har sagt noe på det til nå hvertfall. Men om noen sier noe på det, så er det jo bare å ta det av, så det er ikke noe problem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Er bare film..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Olav Vangsnes Har kostet på denne bilen over 195000,- i bare styling og trimming!! Jeg har satt prisen til 190000,- men er åpen for bud. Kan også selges billigere uten stereo og evt på 17'ABT. det tror jeg du kan se langt etter å få så mye får bilen. men lykke til med salget. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Celeborn Er bare film..? Hovedlyktene er film. Resten er lakk - men er jo ikke nor problem å fjerne det heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by pumpedyse det tror jeg du kan se langt etter å få så mye får bilen. men lykke til med salget. Synes det ikke er galt at den ligger såpass over andre vr6-er i forhold til hvordan denne bilen er. Og selger jeg den uten stereo og på 17'alu ligger den bare ca 10000 over, så prisen er ikke galen den.. Men må selvfølgelig finne noen som er spes. interessert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Finner annonsen her: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=553916 Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Se ny pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg