Ole Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Han kan danse ja, jeg har testa samme dansen, svarte for ett tempo han holder... skulle likt å sett mere av filmen.. Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by Ole Han kan danse ja, jeg har testa samme dansen, svarte for ett tempo han holder... skulle likt å sett mere av filmen.. Danse kan han.. den type dans:) skulle likt å set'n danse Vals eller no;) Kan også bekrefte at det ikke er MER film av han. det var det som ble filmet!!.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 haha... så bra! :D Skulle ønske min version også kom med :D ;) *stolt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 og det var vel Gatebil Ruudskogen :) Vet det er en redigert versjon av dansinga hans ... fant linken :http://www.facas.org/Video/SyrehueTheMovie.mpg :D EDIT: Asim... den redigerte jeg har lagt ut her er vel den samme som din ? fant den i en annen tråd hvor du la den ut tror jeg :) Eller nei... er ikke samme ... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Sangen som spilles i filmen er: The crow - What ya lookin' at For de som lurte:cool: ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 ¨MÅ ha meg den låta... noen som har den? Vil gjerne ha tak i musikken fra den redigerte versjonen av syrehue også! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Har The crow - What ya lookin' at liggende på cd her, skal se om jeg får kopiert den over til pc-en, så tar vi det derifra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 genialt :) ! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 så så gutter ilegal kopiering av musikk... slutt med det ellers sender politiet han gangster typen på dere.. :D noen som vet om noen flere sider med morro(type de jeg postet) filmer på? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 *kremt*... FY Pedal! jeg skal selvsagt kjøpe original cd'en av deg.. sant Pedal? Jossa... ikke enda... er på leit :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 ;) hehe :D husker det var en side som lignet.. helt grønn layout... men har seff ikke adressen Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by PerryZaphire og det var vel Gatebil Ruudskogen :) Vet det er en redigert versjon av dansinga hans ... fant linken :http://www.facas.org/Video/SyrehueTheMovie.mpg :D EDIT: Asim... den redigerte jeg har lagt ut her er vel den samme som din ? fant den i en annen tråd hvor du la den ut tror jeg :) Eller nei... er ikke samme ... :D :D Bra redigert!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Er det ingen som veit hvem han er???? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 jeg vil også vite hvem han er, det kan jo hende han er i forumet her og:D da hadde jeg stått fram hvertfall.....han er jo kjendis! ps: sangen fra asim sin versjon heter bratisla boys - stasj stasj tror jeg har den her et sted forresten irriterer meg at det står "brought to you by ebaumsworld.com" den er jo ikke det;) at på til har den sugen kvalitet.....*holde seg til orginalen* Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Han som fikk syrehue på film får vel legge ut sin versjon også ;) MIIIIIIIIN Er ikke fornøyd med den. Men det er nå så. Enjoy ;) Det som er orginalen er alt som er filmet. Desverre. Men slik er det bare. Har ikke mer på DV-kassetten heller. Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg