Typhoon_ Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 og det var vel Gatebil Ruudskogen :)Vet det er en redigert versjon av dansinga hans ... fant linken :http://www.facas.org/Video/SyrehueTheMovie.mpg :D EDIT: Asim... den redigerte jeg har lagt ut her er vel den samme som din ? fant den i en annen tråd hvor du la den ut tror jeg :) Eller nei... er ikke samme ... Hva heter sangen som spillt i den linken du la ut. Må ha den, bare må ha den.... Tenkte det var The Crow jeg som noen sa, men det var jo helt feil... Siter Typhoon_ ------------------------------------------------ Finner du en skrivefeil, så kan du BEHOLDE DEN FOR DEG SELV!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 musikken på den"originale" syrehue versjonen er the crow. musikken på den jeg la ut husker jeg ikke helt... høres ut som scooter elns ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Hva heter sangen som spillt i den linken du la ut.Må ha den, bare må ha den.... Tenkte det var The Crow jeg som noen sa, men det var jo helt feil... Sangen i den redigerte SyreHueTheMovie er Gian Pierro - Ready To Rave sweet;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 haha... så bra! :D Skulle ønske min version også kom med :D ;) *stolt* vel.. jeg må få si :roll: hehehe.. sinnsykt bra med den musikken til.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Sangen i den redigerte SyreHueTheMovie er Gian Pierro - Ready To Rave sweet;) finner den også som happy hardcore-ready to rave den fyren tokk av!!! har vel så å si sett alle versjonen....detta blir prøvd på neste fest ass! drunk Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrehue Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 jeg vil også vite hvem han er, det kan jo hende han er i forumet her og:D da hadde jeg stått fram hvertfall.....han er jo kjendis! hehe jeg veit nok hvem han er gitt :P å ja han er nok her i forumet hehe :P kjendis status ... jaja ække gæli det etter bare en dans :P hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riddick Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Siden denne tråden handler om dansing så måtte jeg bare poste denne her.. Noen som slår disse her da??? Styrketrening/dansing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Siden denne tråden handler om dansing så måtte jeg bare poste denne her.. Noen som slår disse her da??? Styrketrening/dansing fyyyy fan... e det muli... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popoff_@leks Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 følg med han fyrn i bakrund av han syrehue fyrn:D han prøver det ene "trikset" hans to ganger. holdt på å le meg ihjel. Siter Du er ikke mann før du passerer 200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 hehe jeg veit nok hvem han er gitt :P å ja han er nok her i forumet hehe :P kjendis status ... jaja ække gæli det etter bare en dans :P hehe :) Det er deg det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrehue Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Det er deg det!! hehe det er det vet du ;) ... må jo ta av litt når man først skal danse .. :P sitter på TG nå så blir vell no dansing her etterpå å hehe .... vi får se .... ... men snart kommer hele crewet mitt ut med en ny film hehe 3'ern :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Hahaha, du er jo en legende! Faen du er en syk vill dude! Trodde jeg sku dævve av latter da jeg så syrehue filmen nr 1. Nr 2 var heller ikke dum hahahaha, vi vil ha flere! I hvert fall jeg, faen å ville saker... Få noen til å filme deg dansende fra toppen av midtgangen og ned til enden, eller oppe ved lysriggen og greier, det hadde vært noe! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg er meldt inn i Syrehue-fanklubben. Utrolig skill og modighet kreves for å danse sånn der. Stå på! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Støtter deg fullt ut! Stolt over at du tør å stå fram også, kjempe moves! Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Siden denne tråden handler om dansing så måtte jeg bare poste denne her.. Noen som slår disse her da??? Styrketrening/dansing Det der ser nesten bare ikke ekte ut hehe..! Det der er noe av det bedre jeg har sett as.. kroppsbeherskelse sier du :) Finnes det mer fra de ? Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg