syrehue Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Jeg er meldt inn i Syrehue-fanklubben. Utrolig skill og modighet kreves for å danse sånn der. Stå på! faen finnes det syrehue-fanklubb haha hvor er den a ?? :P hehe ble litt dansing på tg men har ikke funnet noen av filmene ... :S litt kjipt men det kommer vell snart .... kommer på mess tv å ;) hehe de var der å filmet fra tg så da får vi se hva det blir. begynnte å danse i mitt gangen men vatene stoppa meg :S hehe *skjønner ikke hvorfor haha wtf? uhhmmwhat? skulle nesten ha starta mottorsaga å dukenukem hehe kom en kar bort til meg å spurte om jeg hadde noe å selge å ... fikk lattis jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 faen finnes det syrehue-fanklubb haha hvor er den a ?? :P hehe ble litt dansing på tg men har ikke funnet noen av filmene ... :S litt kjipt men det kommer vell snart .... kommer på mess tv å ;) hehe de var der å filmet fra tg så da får vi se hva det blir. begynnte å danse i mitt gangen men vatene stoppa meg :S hehe *skjønner ikke hvorfor haha wtf? uhhmmwhat? skulle nesten ha starta mottorsaga å dukenukem hehe kom en kar bort til meg å spurte om jeg hadde noe å selge å ... fikk lattis jeg ;) Helt alvorlig, du er min helt! I går var første gang eg prøvde dansen din på fest og skal si den ble godt mottat. Men jeg har et stykke igjen før jeg engang kan begynne å sammenlikne meg med deg. Jeg vil være med i fan klubben :) Edit: Du bør være den ekte syrehue ellers blir jeg veldig skuffet :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrehue Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Edit: Du bør være den ekte syrehue ellers blir jeg veldig skuffet :rolleyes: hehe jeg er nok det gitt ... du kan gå inn på http://www.helsike.com det er siden til en kompis av meg ... vi legger ut bilder fra fester å sånt der ... så der ser du bildene fra syrehue 2 filmen ... :P hehe kiddie men bra at movsa mine ble godt mottatt da hehe :P eneste probleme er vist det er mye folk der for da slår du som regel til en å annen kar som prøver å passere hehe :P men det er da bare kos det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Edit: Du bør være den ekte syrehue ellers blir jeg veldig skuffet :rolleyes: hehe jeg er nok det gitt ... du kan gå inn på http://www.helsike.com det er siden til en kompis av meg ... vi legger ut bilder fra fester å sånt der ... så der ser du bildene fra syrehue 2 filmen ... :P hehe kiddie men bra at movsa mine ble godt mottatt da hehe :P eneste probleme er vist det er mye folk der for da slår du som regel til en å annen kar som prøver å passere hehe :P men det er da bare kos det Hehe, sant det, men jeg kikket meg godt rundt før jeg satte igang. Dessuten var jeg den eneste som danset, kjedelige folk gitt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Tror jeg har funnet syrehues ukjente bror:) SE OG LE Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Tror jeg har funnet syrehues ukjente bror:)SE OG LE haha hva i hælvette :oohh Også han som kommer inn i bakgrunnen etterhvert da! Greit rusa på noe annet enn alkohol de der. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg