Mk2-16v Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Jeg lurte på å modifisere den orginale 16v eksosmanifolden til en turbomanifold, er dette en god ide´? Den ligger jo bare i garasjen alikevel og er litt skadet så jeg tenkte jeg kunne prøve å lage turbomanifold av den i hvertfall :rolleyes: Går det skjeis så har jeg i hvertfall fått litt trening i å sveise. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Kar på vortex forumet snudde sin oppned og lagde til feste til t3. Men det tok lenger tid enn å lage ein ny fra bunnen av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Men hvis man snur den oppned så passer den ikke i boltene på toppen. Jeg tenkte mer på å kappe av den delen man skrur fast eksos'en i og sveise på en rørbøy (så den peker oppover) med feste for turbo'n. Noe lignende AMS sin manifold... Men det blir vel kanskje billigere å kjøpe enn å sveise en med mine sveise kunnskaper :rolleyes: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 16 v sier du? *le* må bare mobbe dere golf rånere hver gang jeg ser det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Mats`ern 16 v sier du? *le* må bare mobbe dere golf rånere hver gang jeg ser det.. Det er fordi at du ikke forstår forskjellen.. Hvorfor nevner dere Honda-gutter det når det er VTEC da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Mats`ern 16 v sier du? *le* må bare mobbe dere golf rånere hver gang jeg ser det.. Det er ikke så mye mer morsomt enn "TDI" i tittelen på Vectraen til morra di. Golf 2 GTI finnes i 2 utgaver: -GTI -GTI 16V Det eneste du oppnår med mobbinga er å fornærme din egen intelligens. :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by erling Det er ikke så mye mer morsomt enn "TDI" i tittelen på Vectraen til morra di. Golf 2 GTI finnes i 2 utgaver: -GTI -GTI 16V Det eneste du oppnår med mobbinga er å fornærme din egen intelligens. :D og GTI G60 *pirke* ;) og forsåvidt også GTI G60 16V (GTI Limited eller.no sånn)... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by TG1 og GTI G60 *pirke* ;) og forsåvidt også GTI G60 16V (GTI Limited eller.no sånn)... Okey då din popp.. :D Men limited'n er jo bare en versjon av G60 da.. Ble jo laget hele 70 stk av dem. Du glemte forresten Edition One og Edition Blue, er flere av dem.. blah *pirke* Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Er det bare GTI versjoner som har 16ventiler?? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by HiiP Er det bare GTI versjoner som har 16ventiler?? Av Golf 2 ja Det finnes to Golf 2 Gti'er - Gti 8v, 112hk - Gti 16v, 139hk/129hk (derfor nevner man om det er 16v eller ikke) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by Jonte Av Golf 2 ja Det finnes to Golf 2 Gti'er - Gti 8v, 112hk - Gti 16v, 139hk/129hk (derfor nevner man om det er 16v eller ikke) Takk for svaret... Ble en del klokere på dere golf folk nå :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Golf ruler det. Små og lette og kan få dem til å ganske godt!:D :D Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by Jonte Av Golf 2 ja Det finnes to Golf 2 Gti'er - Gti 8v, 112hk - Gti 16v, 139hk/129hk (derfor nevner man om det er 16v eller ikke) Også glemte du GTI G60 (8v 160 hk) og Golf GTI Limited (16v-G60 210 hk 71 eks bygd) Cossy killer. Bare kjennere ser forskjell på en CL og Limited Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by Polo Classic Også glemte du GTI G60 (8v 160 hk) og Golf GTI Limited (16v-G60 210 hk 71 eks bygd) Cossy killer. Bare kjennere ser forskjell på en CL og Limited Nå må ikke du begynne å kverulere oxo da, håper du skjønte at poenget var å forklare hvorfor en Golf kalles 16V. :D Her er en Limited: Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 bare tilføye at limited golfen også hadde syncro =) Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg