Pompiuses Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Døh... ikke kom å si at snusing ikke går utover andre. Sitter du feks på kino og han bak deg drar frem generalen og byner å bake ei klyse så f... i h... så det stinker..... drunk men du dør jo ikke av drittlukta da :op Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by Lars Limen som blir brukt på Rizla pairene stammer fra KU sperm Ikke for å være kjip, men jeg aner en liiiiiten logisk brist her :D kiddie Har hørt at denslags også finnes i "musk" parfymer/aftershave. Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Reklamen er genial. Dess mindre folk som røyker jo billigere for meg. Bare skattepenga mine holder jo flere lungesjuke stakkarer i live i adskillige år. (For ikke å glemmme alt det andre jeg eier pga av skatt..hehehe ) Som bestefaren min på 73 sier; Hadde jeg vist hvor farlig denne dritten var for 40 år siden så hadde jeg aldri begynt. Han har nemelig fått røykebein, og har hatt mange sånne sår på beina som nesten aldri gror pga av dårlig blodsirkulasjon, som igjen er en følge av RØYK. Jeg skrev engang særoppgave om røyking og jeg mener å huske at folk som røyker ca 20 sigaretter om dagen får i seg ca en (dyp) tallerken med tjære i året. yummy !!!!! Jeg kunne gravd frem flere hesligheter også, men det er ingen som bryr seg om kalde fakta. Derfor er reklamen så bra.Nå ser fjortizzen at røyking faktisk er skadelig, det er ikke bare noe folk sier. Synd de ikke kjører snus-kampanje samtidig å ja. Det finnes jo mange "fine" bilder av folk som har snusa imange år der du ser hele veien fra kjeften og opp i nesa. (Snus etser høl) Noe som minner meg på at broren min har begynt med snuff. Ei lita eske med høl på som du stikker oppi nesa og drar deg ett magadrag. Han prøvde å overtale meg til prøve, men nå higer ikke jeg etter døden så jeg lot være :) hehehe Blir vel kamanje mot det å om et par år tenker jeg. Å fint er det. Nå barn nå skjønner dere hvor farlig dette er?? hehe Så løp ut i bilen å grisekjør en tur i skauen istedet. Mye mindre farlig det vettu ;) *ironi* <--må vel skrives så ingen blir gretne ;) Si NEI til røyking du oxo ;D hehehehe. Dagens stalltips fra: HondaBabe hellothere Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 jeg er enig med deg, hondababe! kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Originally posted by Lars Limen som blir brukt på Rizla pairene stammer fra KU sperm puke puke . :eek: ku sperm? viste ikke at hunnkjønnet kunne sperme jeg.. det er vel okse du mente? :) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Originally posted by blixanio ku sperm? viste ikke at hunnkjønnet kunne sperme jeg.. det er vel okse du mente? :) Ja okse da:D men det e faktisk sant;) tro det eller ei:rolleyes: Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Originally posted by Lars Ja okse da:D men det e faktisk sant;) tro det eller ei:rolleyes: esj da har jeg røkt masse sperm :( Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg