Gå til innhold

Renault 5 GT Turbo

ChR|S^_

Anbefalte innlegg

AfroAilien! om du skal til england blir jeg med til K-Tec, jeg bor jo i england 6 mnd i året!! Skal ta med GTT til England i september, og ha den der borte til uti juni engang...

appropo... :D

du har ikke utrolig lyst til å få en front i posten og holde på den til jeg kommer til england? det er ingen som vil sende en front til meg... folk sender bare i england :(

har ikke fått tak i noe enda da.. men sånn hvis jeg får tak i..

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tenkte jeg skulle ha dissa bremsene jeg...

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=27

å dissa

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=26

eneste som er litt kjipt er att jeg må opp i 15" for å få plass til de.. å de eneste 15" jeg har er noen cup felger fra en golf... men jeg har 2sett orginale turbo felger da... 13" som jeg ikke får brukt :\

men med de så syntes jo ikke bremsene heller da :P

så har jeg fått kjøpt meg nye polyflex foringer til hele bilen, stålomspunnene bremseslanger, luftfilter og stab-stag.

eneste som mangler er dempere, eksos og turbotrykk.. å en ny front da :\

det ække noen av dere som har justert trykket på en av dissa før da?

noen sier det bare er å skru på en skrue, andre sier att alt av motor må justeres etterpå... hmm.. vettkje jeg...

så har jeg lyst på ett coiloverkit som ikke senker... bilen er lav nok fra førav...

Hvilke felger kjører du på da? orginale? Om jeg skal kjøpe bilen til han fyren kan du sikkert få kjøpe fronten av meg, for jeg skal ha styling! Har du bilder av bilen din? Huff.. Jeg har sinnsykt lyst på Carisma-styling, men den er dobbelt så dyr som Combat-kitet til K-tec.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? hva? hvor? hvem? er det noen som har front til meg? en hvit phase 1

nå har jeg orginale felger ja.. men de passer ikke når jeg får på de bremsene da.. så da må jeg finne meg noen nye... å det eneste jeg har liggende er ett sett med posche cup felger som alle golf`er kjører rundt med.. de passer å har riktig inpress.. men jeg har mere lyst på hvite compomotive MO jeg...

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke felger kjører du på da? orginale? Om jeg skal kjøpe bilen til han fyren kan du sikkert få kjøpe fronten av meg, for jeg skal ha styling! Har du bilder av bilen din? Huff.. Jeg har sinnsykt lyst på Carisma-styling, men den er dobbelt så dyr som Combat-kitet til K-tec.. :(

http://home.no.net/hhjortla/GTT.html <--- er vel ett bilde der.. den er orginal i utseende da.. å det skal den fortsette med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail med han nå! Han skal prøve å sende bilder imorgen..

Her er det han sa om ombyggingen:

du trenger ikke begge pappirene,du må bare finne godkjenningspapirer

på internett av folk som har gjort samme ombyg. før . og vise

biln+det godkjenningspapiret til veivesenet. og bilen er godkjent.

sa han som selgte bilen til meg,hadde det pappiret,men det forsvant

underflyttingen sa han,han husket ikke add.heller men vist du

leiter litt på i-nett så finner du det nokk..

Herregud.. Er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. høres noe tvilsomt ut detta.. jeg hadde i allefall aldri gitt 40k for en ombygd bil som ikke er godkjent... da hadde jeg heller kjøpt cosworth :P

leit heller etter en ny bil... evt en GTE... tror nesten du må importere en GTT.. men du kan sikkert få litt hjelp til å se på bilen av en som bor 6mnd i england i året :P hmm.. hvor finner en sånne da...

leit på ebay, mobile.de og sånne sider.. så finner du å henter selv... så får du noe greit no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hva jeg gjør, er ganske sugen da.. Men han må jo bare ha papirene på volvo-motorn, stemmer ikke det? Importere fra england? Må jo sitte på feil side da, og det går jo ikke an, vettu :P Nei, han får skaffe papirer på motoren, dra på naf-test, også får vi se nærmere på saken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9861&item=4540543205&rd=1

eller http://search.ebay.co.uk/renault-5-gt-turbo_W0QQfltZ9QQfromZR8QQfsooZ2QQfsopZ3 rett å slet.t...

hmmm.. veit ikke om detta funker da :P men i allefall http://www.ebay.co.uk å søke på renault 5 gt turbo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider