Pompiuses Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Jeg er en hårsbredd unna å kjøpe en ITR. Bilen er meget bra, men mangler aircondition. Er litt usikker på om det er vits å kjøpe en ITR med aircon tatt i betraktning hva slags bil det er. Tror dere bilen blir mer lettsolgt igjen hvis jeg kjøper med aircon? Hva syns dere? Bør jeg heller vente litt til det dukker opp en ITR med aircon??? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Hvis dine behov sier at du ikke trenger aircon, så kjøp. Hvis du tror det blir vanskeligere å selge bilen uten aircon i framtida, og ikke liker tanken ved at det kan bli tilfelle, så venter du :) Dette er nok 98% opp til deg, uansett hvor mange svar du får her ;) Personlig hadde jeg kjøpt. Du får nok solgt en Integra uansett, spesielt hvis den er pent brukt...eller hva man skal kalle det :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Januar 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 For min egen del bryr jeg meg ikke om aircon i det hele tatt. Bruker det kansje på de varmeste sommerdagene, men aldri ellers. Men jeg er litt usikker på hvor vansklig bilen er å bli kvitt igjen uten aircon altså... Ville du kjøpt en ITR uten aircon? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 I en bil hvor man har montert tynnere frontrute og fjernet lydisolasjon for å spare vekt, så hadde jeg klart meg godt uten AC som tynger ned bilen...:D Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Januar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 En annen ting er at bilen står på 17" felger som veier 7,5kg pr stk. Originalfelg er 15" på 5,5 kg pr stk. Dvs si at felgene til sammen veier 10kg mer enn originalt. Vil dette påvirke ytelsene på bilen i særlig grad? Bilen er også senket 30mm med H&R fjærer. Noen som har erfaringer med disse? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Den er ikke tilfeldigvis rød i tillegg, og er registrert i Norge? Hørtes litt kjent ut den der... Skjønner ikke hva H&R har å gjøre på en slik bil! "Type R" betyr at denne bilen er rimelig kvass allerede fra fabrikk, og dette er et meget bra fintunet understell. En lang rekke tester kårer denne bilen til verdens beste "gnager"! Vedkommede som kun monterer senkefjærer uten spesialtilpassede dempere ødelegger de fine egenskapene. Skal man forbedre dette understellet vesentlig tror jeg det må kraftigere krutt til. Hva felgene angår ser jeg egentlig ikke noe poeng med 17", annet enn at det ser litt bedre ut. Mer vekt i felgen betyr tregere akselerasjon og lengre bremselengde. Hovedårsaken til at de kjører med store felger i racing er for å få plass til store bremser, ikke nødvendigvis lavere profil på dekkene. Søk litt på forumet, og du finner noen tråder om dette. Kjøreegenskapene blir ikke nødvendigvis bedre med lavere profil, og i ITR's tilfelle er understellet tilpasset originaldimensjonen. Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Forøvrig: tviler litt på at det er en 17" felg som veier 7,5 kg! Da snakker vi om veldig dyre felger som ikke går i vanlig salg her i europa. Hvilket merke/modell er det? Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Januar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Det er OZ Crono Evolution felger... Dyre felger i smidd aluminium. Står de veier 7,5kg på websidene dems hvertfall... Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Januar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Hadde det vært opp til meg så hadde jeg kjørt understellet originalt, men siden jeg får med originale fjærer og felger er det ikke noe problem å bytte de hvis jeg vil. Bilen ser en god del fetere ut da med senkesett og større felger :D I følge eier så hang bilen bedre etter senking. Han satte på ganske dyre progressive fjærer... Eneste som bekymrer meg litt er felgene, men siden de er såpass lette tror jeg det bør funke bra uansett (selv om de er tyngre enn originalt). Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Hadde kjøpt den tvert jeg..AC stjeler jo HKoxo ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Januar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Kjøpte den jeg :D :D :D http://www.kvien.no/integra/ Har ikke rukket å ta så mange bilder enda men.... Thats one fiiiiiine car :D :D Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Nice potte ;) Lik som jeg har på min civic :D:D:D:D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Januar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Er bare så jævelig fet lyd i potta når du får bilen opp på 8500-9000rpm. Kuleste er å kjøre i tuneller, rulle ned rutene å gi full pupp. Hvem trenger mc?? :D :D :D Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Ekke så rå lyd i bilen min da, men fet nok...5500 så er d full pupp :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genuine Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Originally posted by Pompiuses Kjøpte den jeg :D :D :D http://www.kvien.no/integra/ Har ikke rukket å ta så mange bilder enda men.... Thats one fiiiiiine car :D :D Gratulerer! Feit bil ja :D I know... ;) Gleder meg til å få på noe eksos på min egen - men planen er litt utsatt - må bruke penger på frontfangeren min først :( Siter EspenOO 1998 Integra Type R x 1998 Integra Type R x 1999 Integra Type R "...a high rpm-lifestyle!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg