Gå til innhold

Audi eier BMW, Volvo osv

Ranger emnet

arctos

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke for ingenting at det er det beste 4x4 systemet på markedet. Men så har det jo også vært under utvikling i 25-30år nå da. Og takk og lov for at Audi hadde baller til å satse på noe slikt. De fleste mente at 4x4 hørte hjemme blant land rover og traktorer. Og at det var alt for tungt. Og de samme personene hoppet utfor klippen når Audi "vant" det første året de deltok i wrc. Hadde de deltat i konkuransen, og ikke brukte det første året som utviklingsår, hadde de hatt enda en wrc tittel på hylla...

2000 VW Passat 1.9TDI 4motion

X 1991 Audi 90 2.3E Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Er bilene testa med like dekk osv? slikt teller jo også en del .... Skulle også likt å sett noen biler litt mer på audi'n størrelse .. type subuaru legazy/impreza .. suzuki baleno osv ..

Volvo XC70 Cross Country er jo med. Det er jo en direkte konkurent til Audi'en. 4x4, Stasjonsvogn osv.

Uansett. Tror verken Subaru eller Suzuki stiller sterkt som utfordrer til Audi når det gjelder 4x4 system.

Den eneste jeg kan se for meg som en sterk ufordrer til Audi sitt Quattro system er Hummer H1 sitt 4x4 system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sant. I akkurat den der testen ville nok ikke en H1 kommet så veldig langt (eller kanskje ?)

H1 er vel ikke akkurat laget for snø. Har vertfall ikke hørt at den skal være like god der som på sand, gjørme osv. Men det kan jo igjen ikke være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Blir jo litt feil bilklasser å sammenligne spørr du meg da men. X5'en kom nest lengst opp, hadde de testen en 330iX hadde nok den klart seg bedre enn X5, og kanskje oppmot audi? Hvem vet?

Kan si det sånn: jeg og noen kompisser testa Bmw 330xi Audi S4 Evo 6 Wrx Sti og MB 420 4 matic opp en lang bakke på snø. bilene hadde samme dekk.... Audien vant klart med evon på en soleklar 2. sist kom Bmwn og MBn....

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider