RÆSERBIL SJÅFØR!! Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 noen med erfaring??har en m3evo2 e30.bilen står på vinterlagring nå.dumpet borti et lystgassannlegg så det måtte jeg jo bare ha!!noen tanker om det??er et våt annlegg,dvs gass å| bensin blandes før det går inn i motoren....:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 er vell best med våt anlegg nåe du først skall ha gass. topakningen bør forsterkes men det ser du sjøl....bare å peise på!har vurdert det til m3 e36 en min også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strøm Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by RÆSERBIL SJÅFØR!! noen med erfaring??har en m3evo2 e30.bilen står på vinterlagring nå.dumpet borti et lystgassannlegg så det måtte jeg jo bare ha!!noen tanker om det??er et våt annlegg,dvs gass å| bensin blandes før det går inn i motoren....:rolleyes: Hei, har du noen bilder av bilen din du vil dele med oss? Siter 87 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RÆSERBIL SJÅFØR!! Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by strøm Hei, har du noen bilder av bilen din du vil dele med oss? ja,hvis jeg får de ut av den j...... pcn min å ut på nett så.....:mad: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RÆSERBIL SJÅFØR!! Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by RÆSERBIL SJÅFØR!! ja,hvis jeg får de ut av den j...... pcn min å ut på nett så.....:mad: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RÆSERBIL SJÅFØR!! Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by RÆSERBIL SJÅFØR!! ja,hvis jeg får de ut av den j...... pcn min å ut på nett så.....:mad: :D http://img.photobucket.com/albums/v630/M3EVO2/0044_IMG_0048.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RÆSERBIL SJÅFØR!! Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by strøm Hei, har du noen bilder av bilen din du vil dele med oss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RÆSERBIL SJÅFØR!! Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by strøm Hei, har du noen bilder av bilen din du vil dele med oss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 fet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RÆSERBIL SJÅFØR!! Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by leandro fet! Takk:D ;) blir bra til sommern......skal montere nos,bur,div carbon å skikkelige seler i vinter.er usikker på dekorn:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Nice nice nice.....ble hold den akkurat sånn den er nå.....knall pen :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Pen bil, men likte ikke direkte vinylen :( Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RÆSERBIL SJÅFØR!! Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by Øyvind.H Pen bil, men likte ikke direkte vinylen :( er litt enig...men når du ser den i levende livet blir det noe annet.....får se hva jeg gjør......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg