Gå til innhold

Noen som kan modde nye Felger+ på bmw touring?

Ranger emnet

Frank S.

Anbefalte innlegg

Hei.

Holder på å handle meg en 318 tds touring.

Bilen er lik til den på bildet, med unntak av at den jeg handler har 60/40 senking.

Det jeg lurte på om noen kunne gjøre var:

- Senke den på bildet til ca 60/40.

- Sette på felger:

M3-felger

eller noe liknende disse:

Titanium, laser

- M3 skjørter, m3 front (i bilens farge)

- Dørhåndtak og lister lakkert i bilens farge

- hvite blinklys.

Er et par punkter, men det viktigste er egentlig senkinga, m3 felger og lakkert helt ned.

Andre felger kan dere også sette på dersom dere vet om noen fine.

Takker for alle forslag!

Mvh Frank

frasal@online.no

0bmw-318-tds-t-ant2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var felgene som er på de nyeste typene av m3,tror de kom i 2001 eller noe sånt.Men den generasjon bmwen du ønsker deg sin m3 har litt andre felger,disse har jeg sittet på nå.De passer den typen du vil ha.

Fnat ingen bilder med nye felgene som passet det bilde du sendte ut.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da er jeg endelig ferdig!!!

Dette var faktisk min første bil som jeg har styla med body kit og nye felger!!!

Det er ikkje så bra,men det gir absolutt intrykk!

0bmw-318-tds-t-ant2copy.jpg

Hva er gjort:

Senka

Nye felger

Fram spoiler,side skjørt

Crome framlys,blinkelys

lister og håndtak i bilens farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som sagt,dette er den første bilen jeg har styla som ikkje er fra siden av.Så jeg syns ikkje dette var så værst,jeg ser at det er noen feil,men de kommer til å bli borte når jeg få øvd meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MR. 156: Takk for bildet!

Fronten ble litt mislykket, men var e36 m3 front jeg tenkte på, så du hadde brukt noe liknende e46 m3 front, sikkert litt lettere å finne e36 m3 front.

Men resten av bilen ble veldig bra. gir et veldig bra inntrykk av hvordan bilen kan bli. Var borte og skrev kontrakt på bilen i stad så jeg får bilen i morra.

Så m3 front og m3 skjørter og lakkering av lister og dørhåndtak er førsteprioritet. fikk fryktelig lyst på det etter å ha sett hvor bra det så ut på bildet du modda.

Men hvis du har lyst så er det bare å sette på andre felger også, trenger noen forslag til hva jeg skal handle når sommeren kommer. skal ha 18"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn, nå har jeg prøvd å lage en egen utgave. tok utgangspunkt i den som MR.156 hadde moddet allerede og så byttet jeg front og felger.hadde problemer med å få lik farge på fronten som resten av bilen. har ikke brukt photoshopså mye før.

Fant både front og felger på http://www.azzido.no og inn på galleriet der. ligger haugevis med bilder av bmw e36

Har lagt ut bildet litt lengre ned i tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider