RåneKongen Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Bilen før sladden: Etter: Hadde en veldig mislykket breisladd da jeg spant 180grader rundt i en alt for liten rundkjøring og bilen ble slengt opp på fortauskanten og inn i en jern- stolpe. fikk en stor bulk i siden og bundpannen knuste da den traff fortauskanten. oljepumpen ble ødelagt og register reimen røk. på toppen av det hele så jeg rett på onkel politi rett etter jeg hadde snurret rundt og ødelagt bilen min. greide heldigvis og snakke for meg så jeg har lappen enda!!! Bilen skal fikses!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Ser ikke bra ut dette nei! Bra du beholdt lappen da;) Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Huff da.. Synn dette, noen dele motor i sikte? spurt han karen på os? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villis Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Var veldig synd dette :( Må vel bytte motor nå ja.. Men hvilken rundkjøring var dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 dette var ikke bra, kommer nok aldri på veien igjen;) neida, skal nok bli bra det. men seriøst, bunnpannen var jo maria kjekks fra før. Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 au... Ja, hva er det med at politiet kommer hver gang det skjer noe sånt? Når jeg gikk tom for beisin tok det 5 sekunder før jeg så blålys i speilet og fikk høre ta jeg ikke kunne parkere i en rundkjøring.. Men de gangene jeg har vært å bråk osv. har dem ikke vært der eller gjort en dritt.. Noe som ikke stemmer.. Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RåneKongen Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 er vel ikke så mye som skal til når bundpannen er limt 2 ganger fra før nei. Var faen en komando bil med 4 purk og en fyllik i, alle untatt fylliken kom løpende ut og begynnte å rive og slite i alle dører og vinduer, da ble jeg skikkelig stresset!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 haha.. Skulle vel redde deg fra den sikre død og få medalje da? :D :D hahaha... Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RåneKongen Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 sikkert noe sånt ja, hvem vet hva purken tenker på?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 synd detta! bedre lykke neste gang! for det blir en neste gang vel!:D det må det bli! og det med purken..de er faen meg overalt der noe gæli skjer..om det er bilkjøring bråk eller annet faenskap!:mad: Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RåneKongen Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Blir seff flere breisladder på meg ja, skal vel ut med min mor sin bil og sladde mens min blir fikset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Du har ikke lært noe altså? Bra. Tror jeg også tilhører den kategorien:) Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RåneKongen Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Har lært og se litt bedre etter purken, selv om ikke det alltid e så lett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 det siste der er ganske smart, for ellers så svir det :( har nettop fått 3 lapper og et rulle blad for det :( men hører rykter om at du har fått tak i en delebil? det blir jo bra om du får fikset den opp igjen da :) Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RåneKongen Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 ja har funnet 3 delebiler, men må få ut litt mer info om de først. ligger på litt forskjellige pris klasser alle 3, og må vite om bilene er til slags og om det er rett model. går ikke ned i motorvolum i hvertfall det er helt sikkert men går gjerne opp til større motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg