Gå til innhold

golf 2 rallye styling

Ranger emnet


kadett c kongen

Anbefalte innlegg

Originally posted by lars-frr

Ringte norsk bil delsenter ,, tok 2800 for frontplaten de ??

 

hmm muligens jeg får noen rabatter fra møller da... jeg har alltid snakket med debn samme gubben der ute lars m eller no

 

men det er jo en liten stund siden jeg skjekket det da slutta med feil hjulstrekk biler for en stund siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kadett c kongen

hih har hatt 3x golf rallye... den feteste jeg hadde va en med ROTREX lader som med en hissig motor trim ha 242 hk på hulene...... den ble solgt for 2 år siden til en ny-landsmann

som senere sto på våler banen og sa at han hadde bygget bilen....

 

den var grønn med en skade på høyre side bak..(etter at jeg hadee dyttet den i veggen etter at den var ny lakert...

 

synd ikke jeg fikk sett han oppe på vålerbanen da han skrøt bilen som "han" hadde bygget....:eek:

 

Hm, denne bilen du snakker om ? Var det en rallye totalt eller en ombygd en med rallye-motor ? Kjøpte jo nemlig en slik... med rotrex (denne hadde ikke rallye breddere men rallye-front). Var grønn til jeg lakkerte den hvit med pearl... Hadde en skade på høyre side bak... Har vært på vålerbanen og kjøpt av en som passer beskrivelsen din..Reg nr DE46299..

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

 

Hm, denne bilen du snakker om ? Var det en rallye totalt eller en ombygd en med rallye-motor ? Kjøpte jo nemlig en slik... med rotrex (denne hadde ikke rallye breddere men rallye-front). Var grønn til jeg lakkerte den hvit med pearl... Hadde en skade på høyre side bak... Har vært på vålerbanen og kjøpt av en som passer beskrivelsen din..Reg nr DE46299..

 

HIHI det er den bilen!!!! det var hvitt motor rom.....

leiten ulyd i servo pumpe . STOR bulk i høyre kanal.. under styling....

er den fortsatt vanskelig og få i første gir????

jeg har et sett bed bakluke lås som passer eksakt til den bilen du har.... med nøkkel..... du har en rød og en svart nøkkel ikke sant???

blå 4 pungt seler på fører side som jeg glemte og ta ut...

2x10" custic bassere i hver dør...

hatte hylle med ferdig skårete hull...

hihih morro morro... ring meg du så kan jeg fortelle deg masse mere som det ikke er noe hvits i og snakke om her....

 

90146059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kadett c kongen

 

HIHI det er den bilen!!!! det var hvitt motor rom.....

leiten ulyd i servo pumpe . STOR bulk i høyre kanal.. under styling....

er den fortsatt vanskelig og få i første gir????

jeg har et sett bed bakluke lås som passer eksakt til den bilen du har.... med nøkkel..... du har en rød og en svart nøkkel ikke sant???

blå 4 pungt seler på fører side som jeg glemte og ta ut...

2x10" custic bassere i hver dør...

hatte hylle med ferdig skårete hull...

hihih morro morro... ring meg du så kan jeg fortelle deg masse mere som det ikke er noe hvits i og snakke om her....

 

90146059

 

Heh, ringer deg i løpet av uka..

Neida, gear er fikset, bilen er nylakkert, har skaffa hattehylle uten hull, tatt å fjerna alt av stereo. Ulyden i servo er nok enkel å fikse..

 

Vi ringes

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår